annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

NIET BETAALD MAAR TOCH NEGATIEVE FEEDBACK ONTVANGEN

johanvoetbal
Community-lid

Hallo
ik heb 5 items verkocht aan deze persoon  echine670
met een waarde van 500 euro op 28 nov
vroeg om eerst de items te versturen en dan te betalen ??? ben ik niet op ingegaan
maar ik ontvang nu sedert 8 dec negatieve feedback
heb al contact genomen met Ebay maar geen enkel antwoord . vind ik zeer raar
nu voor de feedback heb ik geen probleem maar mijn naam staat wel vermeld . ik denk dat dit toch tegen de regels van Ebay zijn .
deze persoon heeft ook meerdere gebruikersnamen . daar ik in het verleden al heb verkocht aan hem
wat kan ik doen
groetjes

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

hughwitte
Community-lid

Hebt u al geschillen opgestart voor onbetaalde objecten?

http://pages.benl.ebay.be/help/sell/unpaid-items.html

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

"Het antwoord kan enkele dagen op zich laten wachten"...

In de praktijk wordt er in 99% van de gevallen binnen de 24h gerageerd hoor hughwitte, tenzij het een weekend betreft uiteraard.
Je krijgt dan een mailtje waarin gemeld wordt dat ebay het probleem zal onderzoeken.

Het voorstel van eerst geschillen te openen, staat los van de verkregen feedback.
Als de verkoper immers in de geschillen reageert dat hij wel degelijk betaalde, heb je geen enkele grond wat betreft niet-betaling om de feedbacks te laten verwijderen.

-- Bewerkt door hetzijspoor om 11 Dec 2010 11:23 CET

Hoe heb je contact opgenomen met ebay omtrent de feedbacks?
Heb je deze weg gevolgd?
http://pages.benl.ebay.be/help/policies/feedback-removal.html

De echte naam mag inderdaad nooit vermeld worden in een feedback.
Wat ook opvalt, is dat het om een 0-account gaat dat privé gezet werd.
Indien het klopt dat je deze koper reeds tegenkwam onder een andere ebay-naam, dan lijkt het me overduidelijk dat hier achterliggende redenen liggen voor feedbackmisbruik.

Mocht het via mail niet lukken, bel dan eens naar de klantendienst:
Customer Support contacteren via telefoon (van 10u tot 19u, 5 cent/minuut) Op werkdagen kunt u van 10u tot 19u telefonisch contact opnemen met Customer Support (5 cent/minuut vanaf een vaste lijn). Ga hiervoor als volgt te werk: Noteer het exacte tijdstip van uw aanmelding en houd het bij de hand wanneer u contact opneemt met onze telefonische klantendienst. U vindt dit in Mijn eBay, onderaan de pagina waar u uw inschrijvingsgegevens kunt wijzigen. Bel het nummer 078 16 00 00.

hughwitte
Community-lid

Het antwoord van eBay kan enkele dagen op zich laten wachten. Wat betreft uw persoonsnaam in de feedback, daar wordt gewoonlijk wel de commentaar, maar niet de rode bol verwijderd.

Als de koper niet betaalt en u de geschillen wegens onbetaald object na 4 dagen terug sluit, kan u vragen aan eBay om de negatieve feedbacks te verwijderen.

Een vraag stellen