annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BETALEN MET PAYPAL NIET MEER MOGELIJK

 

Heb vandaag een artikel gekocht in de UK, te betalen met Paypal. In plaats van de gewoonlijke afhandeling krijg ik echter een scherm met de melding dat ik één of andere nieuwe richtlijn moet accepteren. 't zl anders wel niet lukken zeker en dus druk ik op "accepteren en betalen". IPV dat de betaling verder gaat krijg ik echter een nieuwe melding "technisch probleem, probeer een andere betalingswijze". Dat probeer ik dus en het enige resultaat is dat ik in een vicieus cirkeltje terechtkom met als uiteindelijk resultaat steeds weer het fatale "technische probleem". 

Ook via andere Ebay sites UK en D lukt het niet. De facto is betalen met Paypal onmogelijk. Ik heb nu de verkoper zijn Paypal naam gevraagd en hoop dat ik de betaling rechtstreeks met Paypal kan uitvoeren. Welke IDIOOT (m.a.w. Ebay-medewerker) heeft dit nu weer uitgevonden ?

 

 

 

 

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

BETALEN MET PAYPAL NIET MEER MOGELIJK

Ha, dit hoor ik graag dat er nog mensen zijn die vinden dat er daar idioten werken. Ik dacht dat ik alleen die mening had. Wel ik zit zo wat van alles te lezen omdat er nu ook een probleem is op Ebay.be . Ik heb er een winkel en niemand uit het buitenland kan nog kopen of betalen via Paypal sinds ongeveer 14 dagen. Ik krijg dagelijks vele mails van buitenlanders dat ze wel willen kopen maar niet kunnen omdat hun land uitgesloten word om te kopen. Ook kunnen ze me niet meer betalen via Paypal vanuit het buitenland met de automatische tool op Ebay. Sommigen mailen mij om mijn Paypal adres te vragen maar anderen betalen gewoon niet omdat het niet kan. Daardoor velies ik dagelijks veel klanten die niet kunnen kopen of niet kunnen betalen. Goed he van Ebay, ben het stilaan spuugzat dat ze steeds maar veranderen. Als iets goed werkt kan je er beter afblijven want het kan alleen slechter wanneer je eraan prutst. Ben benieuwd wanneer dit opgelost geraakt. Ze zijn al 14 dagen bezig zonder resultaat. Mijn laatste Ebay factuur spreekt boekdelen. Als iedereen zoveel verlies heeft zal het voor Ebay niet prettig zijn, denk ik !

Bericht 2 van 2
laatste antwoord