annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betalen zonder creditcard

olijfkes
Community-lid
Ik wil graag mijn aankopen betalen maar eBay vraagt telkens om een creditcard aan het Paypalaccount te koppelen. Ik heb geen creditcard! Hoe kan ik dat scherm omzeilen zodat ik eindelijk tot betaling kan overgaan? Ik heb al nullen ingevuld, streepjes, ... maar telkens blijft hij zeggen dat ik een geldige creditcard moet invullen.
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Betalen zonder creditcard

huwitte
Community-lid
Die vraag naar uw creditcard zou moeten verdwijnen eens er voldoende saldo op uw PayPal account staat (inclusief wisselkosten als het om een betaling in vreemde munt gaat, deze zijn tussen 2.5% en 3%, en rekening houden met de wisselkoers op het ogenblik dat u de betaling doet).

Zo bevoorraad u uw PayPal rekening:

www.paypal.com/helpscr?cmd=_help&locale=nl_BE&countrycode=NL. . .Id=162935



Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Betalen zonder creditcard

quincy4039
Community-lid
Ik weet niet of U paypal hebt, maar ik had gisteren en vandaag ook al problemen met betalen, overschrijving express werkt niet!!! Krijg geen rekeningnummer te zien, enkel dat ik kan betalen met visa of paypal, dat ik dus niet heb!!!!Ik heb dan maar een mail gestuurd naar verkoper om zijn gegevens zo te verkrijgen, heb ook naar ebay zelf een mail gestuurd om te vragen wat er scheelt, blijkbaar heeft iedereen problemen met aan-en verkopen
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Betalen zonder creditcard

tupperfan9240
Community-lid
ik heb ook geen paypal. ik heb de verkoper meerdere malen een mail gestuurd voor het rekeningnummer, maar die reageert niet. nu krijg ik een mail dat er een geschil geopend is voor onbetaald bedrag, ik vind dat helemaal niet leuk.
de verkoper geeft geen antwoord wat nu???
ik zou niet willen dat er iets aan mijn 100% account veranderd ik heb dat zo opgebouwd en wil dat wel zo houden. ik wil zo graag betalen voor de artikels dat ik gekocht heb. weet iemand mij raad wat ik moet doen of met wie ik van ebay contact kan opnemen????
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Betalen zonder creditcard

Probeer het telefoonnummer van de verkoper te vinden, telefonisch contact is dikwijls beter om een probleem op te lossen.
En een verkoper kan geen negatieve FB geven aan een koper, je 100% zal je niet kwijtraken, wel best reageren op het geschil !

m.


m.
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Betalen zonder creditcard

quasi9522
Community-lid
meerdere malen een mail gestuurd voor het rekeningnummer, maar die reageert niet
Soms komen mails niet toe of ,bvb bij grote verkopers,kan het gebeuren dat de verkoper weinig tijd heeft om deze te lezen .

weet iemand mij raad wat ik moet doen of met wie ik van ebay contact kan opnemen????
Om communicatieproblemen (zoals hier) op te lossen heeft ebay een speciaal programma , het geschil , om alle emails via ebay zelf te laten lopen .
Reageren dus via het geschil : bvb "mail ...voor het rekeningnummer"
Bericht 6 van 6
laatste antwoord