annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betalingsverzoek ontvangen maar betaling met paypal wil niet lukken

Na door te klikken op het betalingsverzoek voor een ebay-item, en mijn paswoord in te vullen, krijg ik al dagenlang de melding

"We kunnen uw betaling ip dit moment niet overmaken"

Op mijn vraag aan de verkopen of hij z'n accountnaam wil meedelen om het zo tr proberen, komt voorlopig geen reactie.
Mijn account staat op nul euro maar is gekoppeld aan m'n visa-kaart, zou dus geen probleem mogen opleveren?

Zie ik iets over het hoofd?
Bericht 1 van 9
laatste antwoord
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen

Betalingsverzoek ontvangen maar betaling met paypal wil niet lukken

En nu via email betalingsbevestiging ontvangen van email, met het ludieke verzoek me bij een volgende gelegenheid een paypal-account aan te maken om de betaling "vlotter" te laten verlopen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 7 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

Betalingsverzoek ontvangen maar betaling met paypal wil niet lukken

Kijk eens op je PP-account of de betaling in je geschiedenis staat geregistreert en welke status er staat... is dat het geval kan je naar PP bellen en het probleem voorleggen, ikzelf heb met de helpdesk van PP goeie ervaringen.

De laatste maanden zijn er regelmatig problemen met PP, zowel bij betalen als ontvangen, mogelijk zit het probleem dus (alweer) bij PP zelf of er is een probleem met je kredietkaart. (Onvoldoende saldo, vervallen of iets anders)

Bericht 2 van 9
laatste antwoord

Betalingsverzoek ontvangen maar betaling met paypal wil niet lukken

Dank voor reactie. Er is geen spoor van de betaling in m'n overzicht van betalingen. Kaart is niet vervallen en saldo toereikend.
Hmmmm
Bericht 3 van 9
laatste antwoord

Betalingsverzoek ontvangen maar betaling met paypal wil niet lukken

Je kan het volgende proberen: verwijder je kredietkaart van je PP-account, sluit af, open opnieuw en voeg ze opnieuw toe, probeer dan een uurtje later opnieuw de betaling te verrichten. Blijft het probleem bestaan, raad ik je aan even met PP te bellen.

Bericht 4 van 9
laatste antwoord

Betalingsverzoek ontvangen maar betaling met paypal wil niet lukken

Kaart verwijderd en weer aangemeld, gewacht en weer geprobeerd, niets.

Paypal gebeld en op hun aanraden m'n geschiedenis gewist, nog niets, ik zei wacht ik meld m'n andere kaart eens aan, dan zal het wel lukken.

Kaart weer verwijderd en andere visakaart (andere rekening ook, met eveneens toereikend saldo) aangemeld, nog niets.

Dat dit alles op de ipad gebeurd doet niet ter zake neem ik aan? Geen pc ter beschikking..
Bericht 5 van 9
laatste antwoord

Betalingsverzoek ontvangen maar betaling met paypal wil niet lukken

Intussen op de Paypal site de melding tegengekomen "heb je geen paypal-account? Klik hier om te betalen met je creditcard". Via die weg gegaan en dat ging prima, althans daar lijkt het op. Of dit van m'n rekening gaat is et te zien op m'n paypal-account, kan ik pas verifiëren op m'n visa-afrekening. Er was geen optie of info ivm paypall commissie dus weet niet of die nu aangerekend is, en zo niet, of die dan aan de verkoper aangerekend wordt, en zo ja, of die daar wel mee akkoord is. Veel onduidelijheden dus.
Bericht 6 van 9
laatste antwoord

Betalingsverzoek ontvangen maar betaling met paypal wil niet lukken

En nu via email betalingsbevestiging ontvangen van email, met het ludieke verzoek me bij een volgende gelegenheid een paypal-account aan te maken om de betaling "vlotter" te laten verlopen.
Bericht 7 van 9
laatste antwoord

Betalingsverzoek ontvangen maar betaling met paypal wil niet lukken

Betalingsbevestiging van paypal ontvangen dus, via email.
Bericht 8 van 9
laatste antwoord

Betalingsverzoek ontvangen maar betaling met paypal wil niet lukken

"Ludiek verzoek"... idd lachtwekkend maar goed, het is opgelost en ja: zo nu en dan loopt er bij PP wel eens iets mis pfff.

Btw: betalen met PP kost je niks, commisie betaalt de verkoper na rato van het ontvangen bedrag en het verkeer op zijn account.

Mogelijk betaal je wel een transactievergoeding aan Visa, maar dat staat los van PP.

Bericht 9 van 9
laatste antwoord