annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay draait door

Volgens mij draait Ebay door... op 12-08-2014 doe ik een aankoop die vrijwel onmiddellijk wordt betaald waarna ik het object als "betaald" markeer. Twee dagen later krijg ik een betaalherinnering van Ebay en tot mijn verbazing is mijn markering verdwenen.... vandaag, vijf dagen later alweer een betaalherinnering en ra-ra... object staat alweer niet meer als "betaald" gemarkeerd!

Is dit weer iets nieuw... zolang de verkoper niet aanduid de betaling ontvangen te hebben heeft de koper volgens Ebay niks betaald????

Vreemde zaak, dit heb ik nog nooit meegemaakt en ik vraag me toch af waar Ebay zich mee zit te bemoeien, controleren zij mss de rekeningen van de verkopers? Als ik aanduid dat ik betaald heb zie ik niet in waarom zij die markering tot twee maal toe laten verdwijnen en beweren dat het niet zo is!

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Ebay draait door

Ik vrees dat eBay dit niet gedaan heeft maar de verkoper hoor




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Ebay draait door

Nee hoor Frits, die mails kwamen wel degelijk rechtstreeks van Ebay, niet van de verkoper want die weet ook nergens van.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Ebay draait door

Hierzie, alweer... op 17-08 een aankoop gedaan, de verkoper heeft er vijf dagen over gedaan om zijn bankgegevens te bezorgen, een factuur dus. Dat was 22-08, de dag erop betaald en en gemarkeerd als betaling verzonden en drie later later op 26-08 opnieuw een herinnering tot betaling waarna blijkt dat mijn markering "betaald op xxx" weg is.

Intussen heeft de verkoper nog steeds niet gemarkeerd dat het geld ontvangen is en mails blijven onbeantwoord..... niet meer normaal hier op Ebay!

Bericht 4 van 4
laatste antwoord