annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik krijg 2 mails om te betalen terwijl de betaling is gebeurt

Beste,

 

Tot grote verbazing vandaag ik vandaag deze 2 mails:

 

Deze betalingen zijn lang geleden voldaan en de horloges heb ik zelfs al ontvangen. De verkoper heeft mij zelfs nog batterijtjes nagestuurd voor de dameshorloge en het lederen bandje van de herenhorloge was na 2 dagen al stuk, de verkoper heeft me 'n nieuwe herenhorloge toegestuurd (garantie).

 

Ik begrijp dus onderstaande mails niet en ben ervan overtuigd dat het om een misverstand gaat!!

 

MVG,

KristaV7

 

Beste krista,
Er werd tijdens de afgelopen 36 dagen geen betaling ontvangen voor dit object.
Neem contact op met de verkoper om de betaling te regelen.
Als u niet betaalt, wordt mogelijk toch nog een onbetaald object geregistreerd op uw account, wat tot de schorsing van uw account kan leiden.
Als u al betaald hebt en denkt dat de betaling ondertussen zou moeten zijn ontvangen, neem dan contact op met Customer Support.
Gloednieuw Quartz Vrouwenhorloge Nieuwe Trend In Donker Roze (rose)
Objectnr.:261113936313
Eindtijd:24-nov-13 13:22:37 CET
Verkoper:linkerback
Geopend geschil:maandag, 02 dec 2013 22:13:45 CET
Aangekocht object bekijken

Referentienummer e-mail:[#ef5554b1ccd042bc81a547073697f076#]

 

 

Beste krista,

Er werd tijdens de afgelopen 37 dagen geen betaling ontvangen voor dit object.

Neem contact op met de verkoper om de betaling te regelen.
Als u niet betaalt, wordt mogelijk toch nog een onbetaald object geregistreerd op uw account, wat tot de schorsing van uw account kan leiden.
Als u al betaald hebt en denkt dat de betaling ondertussen zou moeten zijn ontvangen, neem dan contact op met Customer Support.
Mannen Uurwerk Heren Horloge Sport Digitaal en Analoog Montre Hommes Nieuw Ohsen
Mannen Uurwerk Heren Horloge Sport Digitaal en Analoog Montre Hommes Nieuw Ohsen
Objectnr.:261337258765
Eindtijd:24-nov-13 13:24:11 CET
Verkoper:linkerback
Geopend geschil:maandag, 02 dec 2013 22:13:42 CET
Aangekocht object bekijken
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Ik krijg 2 mails om te betalen terwijl de betaling is gebeurt

Dit komt door het automatische systeem wat eBay is. De verkoper heeft het item niet gekenmerkt voor betaling ontvangen.

U kunt deze meldingen gewoon negeren.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord