annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Paypal TE DUUR voor kleine betalingen ! Klanten houden er doorgaans GEEN rekening mee.

Voor kleine verkopen vraag ik steeds beleefd in een email, persoonlijk gericht aan de klant om niet met paypal te betalen.

 

Vooral de Belgsiche klanten wil ik hen hierin motiveren dit niet te doen.

 

Helaas vegen ze hier vierkant hun broek aan.   

 

Zo verkocht ik via veiling kleine marklin instructieboekjes voor 1 euro.

 

De ebaycommissie is 8%  = 0.8 euro   De plaatsingskost = 0.15 euro

Echter de paypalkost = 0.41 euro omdat ze ook commissie rekenen op de totaalsom met verzending inbegrepen.

 

Dus conclusie, die boekje die ik verkocht voor 1 euro moet je dus 0.64 euro **bleep**, dan hou ik van mij 1 euro maar 0.36 euro over, in mijn geval BELASTBAAR.

 

Nog steeds MOETEN wij paypal aanbieden van Ebay, omdat diezelfde Ebay ook eigenaar is van dit miljardenimperium.

 

Ik zou een oproep willen doen aan de kopers dat ze hier even rekening mee houden, als de verkoper vraagt om via overschrijving te betalen om dit dan ook te doen.

 

DANK voor Uw welwillende medewerking.

 

 

Johan

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Paypal TE DUUR voor kleine betalingen ! Klanten houden er doorgaans GEEN rekening mee.

Tja, lastige zaak natuurlijk... je kan ook stoppen met die goedkope prullen aan te bieden hé?

Btw... een klein foutje: 0.8% van 1€ is niet 0.8€ maar 0.008€, wel verwaarloosbaar volgens mij.

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Paypal TE DUUR voor kleine betalingen ! Klanten houden er doorgaans GEEN rekening mee.

Als je geen eBay-winkel hebt, kan je aanbiedingen plaatsen zonder Paypal,vooral als je enkel binnen België of sommige landen in Europa verzendt.



m.
Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Paypal TE DUUR voor kleine betalingen ! Klanten houden er doorgaans GEEN rekening mee.

Plaats in uw veilingtekst zoiets als: PayPal alleen voor klanten buiten het euro-gebied.

Dat scheelt weer in PayPal betalingen.

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Paypal TE DUUR voor kleine betalingen ! Klanten houden er doorgaans GEEN rekening mee.

Wat ook goed werkt voor goedkope items is de tekst:

PayPal betalingen alleen via aangetekende verzending. Het beleid van PayPal vereist aangetekende verzending.

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Paypal TE DUUR voor kleine betalingen ! Klanten houden er doorgaans GEEN rekening mee.

Walesha,

 

U was de eerste van de klas om een foutje te melden maar wellicht ook de laatste in rekenen.

 

Mijn totaal som was juist,  daar ging het over,  maar had een typefout en had 0.8 geschreven in plaats van 0.08

 

Maar U zegt 0.008, klopt niet hé !  8% van 1 euro is wel degelijk 0.08 euro.

 

,-)

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Paypal TE DUUR voor kleine betalingen ! Klanten houden er doorgaans GEEN rekening mee.

Smiley LOL hahaha lol, idd een nul te veel! Smiley LOL .... niettemin is acht cent nu ook weer niet zo gigantisch veel hé?

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Paypal TE DUUR voor kleine betalingen ! Klanten houden er doorgaans GEEN rekening mee.

Misschien is paypal micropayments iets voor u? 5% + 0.05 € transactiekost

 

Is interessant voor betalingen onder 10 euro.  Je moet daarvoor wel een tweede Paypal account openen, en contact opnemen met Paypal als ik me niet vergis.

 

 

Bericht 8 van 8
laatste antwoord