annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ebay heeft het lef te ontkennen dat er een betaling is uitgevoerd ondanks de nodige bewijsstukken

als ebay het lef heeft om schritelijke betalingsbewijzen naast zich neer te leggen, die in hun bezit zijn, is dit grandioos medewerken aan oplichting, ik ben mijn overgeschreven gelden kwijt dank aan het onvolprezen ebay personeel, maar ga het hier zeker niet bij laten,

wat kan een koper meer doen dan betalen en een bankuittreksel overmaken aan verkoper en ebay, eerlijk graag !!!!!!!!!!

Bericht 1 van 15
laatste antwoord
14 ANTWOORDEN 14

Re: ebay heeft het lef te ontkennen dat er een betaling is uitgevoerd ondanks de nodige bewijsstukk

Dit betreft om dan wel om oneerlijke verkopers, ik verkoop ook en werk alleen met overschrijvingen, met mijn vroeger account 14geofje14

en nu met leeuwke2193. Ik heb toch nog nooit problemen gehad, ik stuur steeds alles op, maar aqls er iets gebeurd met de post, ja daar kunnen wij ook niet aan doen; maar gegenwoordig werkt dit redelijk goed.

leeuwke21936

Bericht 11 van 15
laatste antwoord

Re: ebay heeft het lef te ontkennen dat er een betaling is uitgevoerd ondanks de nodige bewijsstukk

Wat zou je zulke bedragen terugkrijgen van ebay, als 1.62 euro nog niet terug krijgt, als je die nog hebt openstaan op een account die je sluit. Ze hebben me juist 

0,01 euro terugbetaald, ik heb ze wijf maal voor geschren en wacht nog steeds op antwoord.

Ebay is juist goed op verplichtingen op te leggen je moet dit nemen en je moet zo werken je moet payupal werken, allemaal omdat zij er zouden aan verdien, maar voor de verkopers of de kopers doen ze niets

Leeuwka2193

Bericht 12 van 15
laatste antwoord

Re: ebay heeft het lef te ontkennen dat er een betaling is uitgevoerd ondanks de nodige bewijsstukk

<het is spijtig dat er zulke verkopers bestaan, zo rengen ze de eerlijke verkopers in discrediet. Ik probeer altijd mijn uiterste best t'e doen oor elke verkoper, mar weiger Paypal te nemen, omdat ik mijn prijzen laag wil houden, waarom  moeten die er ook nog an verdienen, maar dan krijg je het effect dat de mensen je niet vertouwen omdat je geen paypal hebt. Dat is spijtig.

Leeuwke2193

Bericht 13 van 15
laatste antwoord

Re: ebay heeft het lef te ontkennen dat er een betaling is uitgevoerd ondanks de nodige bewijsstukk

waarschijnlijk niet goed gelezen !

 

 

1 was oplichter die schriftelijk vroeg om overschriving !

2 wat had EBAY kunnen doen,

   BEWEZEN oplichters een negatieve feedback  geven, heeft bij mijn weten

   er twee opgelicht op één maand tijd , het eerste 22.12.2014 en het tweede drie weken nadien!

het eerste negatieve feedback heeft er één dag opgestaan het tweede 5 dagen, deze zijn alle twee door ebay weggedaan, blijkbaar komt negatieve opmerkingen de heren niet goed uit !!! EN VERVANGEN DOOR 100 % gunstige feedback, zodat de heer oplichter, met medewerking van het onvolprezen personeel van ebay, vrolijk verder kan doen met zijn praktijken

 

nu duidelijk ????   DAT KAN EBAY DOEN, NEGATIEVE BEWEZEN FEITEN LATEN STAAN

Bericht 14 van 15
laatste antwoord

Re: ebay heeft het lef te ontkennen dat er een betaling is uitgevoerd ondanks de nodige bewijsstukk

 

indien ebay vertrouwensvol zou zijn, zouden ze moeten steigeren van al die terechte kritiek,

wat doen ze: ofwel niet antwoorden, ofwel rond de pot draaien met steeds dezelfde automatische antwoorden,

wie heeft die nog niet ontvangen ?

is het zo moeilijk om bewezen feiten met bewijsstukken te aanvaarden ?? EN erop te réageren !!! in plaats

van oplichters te verdedigen en 100 % gunstig feedback te geven !!!! straf hé, dat ebay dit moet aanhoren !!!

dat een oplichter mijn geld pikt, 't is er een dief voor, maar had toch van ebay meer verwacht dan 2 x terechte negatieve feedback te verwijderen ! en te vervangen  door 100 % gunstig feedback, laag hoor !!!

Bericht 15 van 15
laatste antwoord