annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

joaquin-antique
Community-lid
De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x



Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

gillet-boy
Community-lid
Nu zou het moeten goed zijn B-) 't ja, als je hier maar alle jaren maar één keer komt piepen hé

USERSTORIE

Bericht 11 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

sunsunnie0
Community-lid
Kijk eens marnix, hier was ik een paar weken terug. Iets voor jou 🙂 http://www.abbayedestavelot.be/code/nl/muse_02.asp# Misschien ken je het al?



Bericht 12 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

gillet-boy
Community-lid
Ja, ik ben daar al meer dan 10 jaar terug al eens geweest. B-)

USERSTORIE

Bericht 13 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

321vendu
Community-lid
:^O
Bericht 14 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Een man stapt binnen in het bureel van de dienschef van het belastingkantoor. Man : Goede middag , meneer. Mag ik even wat vragen? Dienstchef : Natuurlijk ! Wat is het probleem ? Man : Ik zou dit jaar graag in verlof gaan tijdens de eerste drie weken van augustus. Ik hoop dat dat in orde is voor u? Dienstchef: Dat valt te bezien ! Op welke afdeling van de belastingdienst werkt u ? Man : Ik ? Ik werk helemààl niet bij de belastingen ! Ik ben zelfstandig verkoper op eBay ! Dienstchef : Huh ? Hoezo ? Waarom komt u dan aan mij vragen wanneer u verlof kan nemen ? Man : Wel, ik weet van mijn boekhouder dat ik 9 maand per jaar voor de belastingen werk, maar ik weet niet welke maanden precies. Dus dacht ik : Laat ik het voor alle veiligheid maar eens gaan vragen.
En toch ben ik er TEGEN!!!



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 15 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O2 goei
Bericht 16 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

petermarsal
Community-lid
Het volgende is natuurlijk helemaal geen mop. Maar om er nou een draadje voor op te starten... Ik zet het hier maar : De V.N. blijken nu ook in het internationale eBay geïnteresseerd. Ze stelden één vraag aan het management in verscheidene landen : "Geef eerlijk uw vrije mening over een oplossing voor het handelstekort   in de gemeenschappen van de rest van de wereld." Maar de peiling mislukte jammerlijk... - In Nederland begrepen ze niet wat "Geef" was. - In Nigeria begrepen ze niet wat "eerlijk" was. - In België begrepen ze niet wat "vrije mening" was. - Frankrijk : "En français oui !!?" - De Palestijnen begrepen niet wat "een oplossing" was. - Noord-Vietnam begreep niet wat "handel" was. - De Arabieren begrepen niet wat "tekort" was. - De Grieken dachten dat iemand van de V.N. graag "gemeenschap" met ze wou. - In de V.S. begrepen ze niet wat "de rest van de wereld" was.      Veritas odium parit
 
 
 Veritas odium parit
Bericht 17 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

joaquin-antique
Community-lid
:^O - De Arabieren begrepen niet wat "tekort" was. X-( - In Nederland begrepen ze niet wat "Geef" was.



Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 18 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

petermarsal
Community-lid
      :-p            Veritas odium parit
 
 
 Veritas odium parit
Bericht 19 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

omaboubou
Community-lid
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket... "morte"...:|

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 20 van 718
laatste antwoord