annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

joaquin-antique
Community-lid
De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x



Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

?:|
Bericht 71 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

sunsunnie0
Community-lid



Bericht 72 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

sunsunnie0
Community-lid



Bericht 73 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

sunsunnie0
Community-lid



Bericht 74 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

sunsunnie0
Community-lid



Bericht 75 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

321vendu
Community-lid
how true 🙂 Zoiets als, 'De Duivel schijt altijd op de grote hoop", maar dan anders 😉
Bericht 76 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

sunsunnie0
Community-lid
😄 hahaahah, die kende ik niet vendu! Ze zijn zo goed eh, die cartoons van Peanuts. Ik heb ze terug ontdekt, laat ons maar zeggen.



Bericht 77 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

321vendu
Community-lid
Lol, ze blijven goed, die cartoons van Peanuts 🙂 En die van Dilbert ook. Het dagelijks leven zit vol leuke cartoons 🙂 alles kits Sunsun? ik ga een saffie doen en dan slapies, de kikkers zijn eindelijk stil 🙂
Bericht 78 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

sunsunnie0
Community-lid
Ik kan er hier ook horen vendu. Die grote vijver is zeker in vogelvlucht een paar kilometer ver. En toch hoor ik ze soms tot hier kwaken. Maar dat is teken dat ze vanalles leuks aan het doen zijn. Maakt dat je niet happy? :-D



Bericht 79 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

321vendu
Community-lid
nee, lol, dat maakt me dodelijk vermoeid. D'r zit een berg mannelijke brulkikkers in de koivijver van mn buurman en de vrouwtjes zijn naar de disco ofzo dus nu zijn die brulkikkers aan het droog euhm die zitten dus duidelijk op een drogie. heb vanavond een teleconference af moeten sluiten vanwegen teveel lawaai (echt joh, niet te schatten, en het is niet zo dat we op elkaars lip zitten, integendeel, maar die vent heeft gewoon zo ontiegelijk veel brulkikkers), en ga nu de 10de slapeloze nacht in. Als het niet de 20ste is. Zucht;) lool Zielig bennekik hé 🙂
Bericht 80 van 718
laatste antwoord