annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

dikkejos11
Community-lid
Domme waal koopt gsm,domme waal geeft neutrale feedback, domme waal vergeet pakje af te halen op de post en weet toch dat de gsm in slechte staat is en dat er een stuk ontbreekt. Helderziende domme waal dus??????? Bijna want hij had niet alles heldergezien, de gsm was kompleet en in goede staat. Zal nu nog wel een geschil open voor een niet ontvangen object zeker. tracking code van de post 323281073677231007. Maar ja de koper is toch de baas op ebay en de verkoper moet zich maar laten doen.
Bericht 1 van 33
laatste antwoord
32 ANTWOORDEN 32

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

dikkejos11
Community-lid
Of ben ik nu mis, pakket uitgereikt zie ik staan en dan terug gestuurd naar afzender??? Ongeopend hoe kan dat dan en met dezelfde taxipostklever die ik erop geplekt heb. Ik kan niet goed volgen.
Bericht 2 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

dikkejos11
Community-lid
Maar je niemand zal dit lezen denk ik. Moest he een jaar of 4 geleden zijn dan had ik nu al minstens 5 reacties gehad.;-)
Bericht 3 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

Ja , da's waar. Wil ik deze reactie 5 keer posten, als compensatie ?:^O Ik denk dat het antwoord heel simpel is , Jos : dat scansysteem van Taxipost laat dikwijls steken vallen.
If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 4 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

dikkejos11
Community-lid
Ik denk hezelfde van de post, maar toch vreemd dat er een feedback gegeven wordt door een koper voordat hij het object ontvangen heeft he.
Bericht 5 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

dikkejos11
Community-lid
Wedden dat Lotje, Chantal en Anneke dit ook al gelezen hebben maar die houden zich stil op de achtergrond:^O
Bericht 6 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

dikkejos11
Community-lid
En Elm en Yes en Ronny en peacke en omaB en de rest........ Waar zitten toch allemaal de laatste tijd. Of heeft anneke ze allemaal meegenomen naar k*p*z*?
Bericht 7 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

dikkejos11
Community-lid
en het bleef stil.................
Bericht 8 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

dikkejos11
Community-lid
Heb ik mij in het verleden dan zo slecht gedragen dat enkel sinaaiman nog wil reageren:_|
Bericht 9 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

dikkejos11
Community-lid
:_|:_|:_|:_|
Bericht 10 van 33
laatste antwoord