annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

dikkejos11
Community-lid
Domme waal koopt gsm,domme waal geeft neutrale feedback, domme waal vergeet pakje af te halen op de post en weet toch dat de gsm in slechte staat is en dat er een stuk ontbreekt. Helderziende domme waal dus??????? Bijna want hij had niet alles heldergezien, de gsm was kompleet en in goede staat. Zal nu nog wel een geschil open voor een niet ontvangen object zeker. tracking code van de post 323281073677231007. Maar ja de koper is toch de baas op ebay en de verkoper moet zich maar laten doen.
Bericht 1 van 33
laatste antwoord
32 ANTWOORDEN 32

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

dikkejos11
Community-lid
😉
Bericht 11 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

De drie dames van #5 zijn allemaal succesvolle eBay-verkoopsters, die tijdens de paasvakantie een deel van het overvloedig binnenrollende geld zijn gaan besteden aan een super-luxueuze reis naar een poepsjiek vakantieoord, waar alléén de héél rijken verblijven, en waarvan proleten zoals ik alléén maar kunnen dromen. Maar natuurlijk, nu de vluchten boven Europa waren opgeschort konden hun luxueuze privé-jets (Lear jets noemt met dat, denk ik) natuurlijk evenmin opstijgen.
If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 12 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

B-)

Bericht 13 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

:^O Lol. Hey Jos, ik ben er nog hoor. Alleen een beetje veel te druk de laatste maanden. Maar heel af en toe (zoals nu dus) kom ik nog wel eens piepen. @ sib : was't maar waar ! B-)

Photobucket
Bericht 14 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

speedsterboy1
Community-lid
Heb ik mij in het verleden dan zo slecht gedragen dat enkel sinaaiman nog wil reageren Dat zal er vanaf hangen wie dikkejos was voor 10.03.10 zeker ;-)

Photobucket

Photobucket

Bericht 15 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

dikkejos11
Community-lid
Ik zei dat maar om te lachen dat ik in het verleden misschien slecht gedrag vertoonde maar dat is niet zo hoor. Ik heb wel 1 keer een domme posting gedaan tegenover Joris met zijn glowstikskes maar dat was vlug opgehelderd. Voor de rest enkel positieve dingen over de ronde tafel.De slechte periode waarover ik hier nogal eens lees heb ik niet meegemaakt (per geluk)
Bericht 16 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

En onder welke naam postte je hier dan ?

Bericht 17 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

Ik herinner me nog "gelemus" :-p

Photobucket
Bericht 18 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

dikkejos11
Community-lid
Dat was eentje, ja, Chantal maar er was daarvoor nog een andere. Gelemus was tijdens een moelijke periode enkele jaren geleden denk ik.
Bericht 19 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

dikkejos11
Community-lid
Tip, wij zaten iedere avond op het draadje van moeder speurneus. En als Lotje meeleest, mijn oordopjes zijn op:_|
Bericht 20 van 33
laatste antwoord