annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

SPAM

Ik krijg dagelijks mails toegestuurd op mijn advertenties met volgende tekst. Hoe kan ik dit onderdrukken ?



I am so sorry to trouble you.
We supplier to wholesalers and retailers the best price :
DJ,apple products(DJ,CDJ,DJM,iphone,ipad,ipod,mac,imac)
Canon, Nikon, SONY, Samsung, Panasonic, CASIO, JVC, Pentax ,
And a lot of electron products digital cameras, mobile, LCD TV, Laptops Notebooks, Digital Video, Motorcycle ,also you can resell.
We accept paypal. Unlocked Iphone 4s just 64GB 265EUR
if you interesting please look our shop:
eokshop
c
0
m
For further enquiries we remain at your service . Thanks

- haleyfr85

Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

SPAM

Goeie spamfilter installeren???

Bericht 2 van 10
laatste antwoord

SPAM

Die mails komen wel van eBay hé !!  Ik kan moeilijk eBay weg laten filteren.

Bericht 3 van 10
laatste antwoord

SPAM


Die mails komen wel van eBay hé !!



Ben je daar zo zeker van???Ik heb in het verleden ook al mails van Ebay gekregen die helemaal niet van Ebay waren, zo ook van PP en facebook...


Bericht 4 van 10
laatste antwoord

SPAM

hughwitte
Community-lid

Ik zie onderaan het bericht een eBay gebruikersnaam staan. Als deze berichten aan u verstuurd worden via een vraag aan de verkoper stellen van uw aanbiedingen, en afkomstig zijn van één of een beperkt aantal gebruikersnamen, kunt u deze in uw mijn eBay in uw geblokkeerdegebruikerslijst zetten en bij vereisten voor kopers aanvinken dat geblokkeerde gebruikers geen contact met u kunnen opnemen.


Zie:
http://pages.benl.ebay.be/help/sell/manage_bidders_ov.html
http://pages.benl.ebay.be/help/sell/buyer-requirements.html

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 5 van 10
laatste antwoord

SPAM

Bedankt huggwitte, dat is wat ik zocht !

Bericht 6 van 10
laatste antwoord

SPAM

ik krijg sinds enkele dagen net dezelfde "zever" binnen.


 


Maar niet 1 of 2 op ne dag, maar tientallen.


4 a 5 keer onder dezelfde gebruikersnaam, een uur later dan weer onder een andere naam....


 


 

Bericht 7 van 10
laatste antwoord

SPAM

Dat spelleke  begint opnieuw.


Alhoewel ik de naam van de afzender in de lijst van de geblokkeerden heb gezet, blijven de mails komen.


Ik vraag me trouwens af of die lijst wel dient om mails tegen te houden  of alleen maar kopen en verkopen.

Bericht 8 van 10
laatste antwoord

SPAM

Die zaken komen allemaal in mijn map "ongewenste mail" terecht en idd zitten daar regelmatig dezelfde zaken tussen, die, ondanks geblokkeerd steeds terugkomen maar telkens met een ander mail-adres... je blokkeerd dus niet de afzender, maar diens mail-adres. Een ander probleem zijn de "dynamische IP-adressen" waardoor je IP om de zoveel tijd veranderd en dan heb je terug vrij spel. Ik weet het wel, het is een pest maar weinig aan te doen vrees ik.


Zolang die spam geen bedreigingen e.d. inhoudt, zal ook niemand daar tegen optreden.

Bericht 9 van 10
laatste antwoord

SPAM

hughwitte
Community-lid


Dat spelleke  begint opnieuw.


Alhoewel ik de naam van de afzender in de lijst van de geblokkeerden heb gezet, blijven de mails komen.


Ik vraag me trouwens af of die lijst wel dient om mails tegen te houden  of alleen maar kopen en verkopen.



Zoals eerder gezegd, dient men ook de onderstaande vereiste voor kopers aan te vinken. Gebruikers in de geblokkeerde koperslijst kunnen dan de verkoper niet meer contacteren via de link "contacteer de verkoper" in de aanbieding. Dit verhindert deze personen niet om via andere wegen in contact te komen met de verkoper.


Mijn eBay > sitevoorkeuren > onder vereisten voor kopers:


Niet toestaan dat geblokkeerde kopers contact met mij opnemen. (De koper zal de button "Contacteer de verkoper" op uw pagina met vragen en antwoorden niet zien.) Opmerking: Kopers kunnen u wel nog contacteren over uw bestaande transacties, tenzij u ze aan uw lijst met geblokkeerde kopers toevoegt

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 10 van 10
laatste antwoord