annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verschil weergave beschrijving

Als ik 1 van mijn aanbiedingen bekijk via mijn ebay krijg ik mooi de beschrijving met daaronder de foto's. Als ik nu hetzelfde doe via mijn ebaywinkel krijg ik diezelfde beschrijving met foto's in een tweede venster in het midden van mijn pagina waarin je dan kan scrollen. Graag zou ik deze lay-out uitzetten aangezien je zo steeds maar een stuk van de foto kan bekijken en ik vind dit niet zo overzichtelijk. Suggesties zijn welkom:-)

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Verschil weergave beschrijving

Op dit ogenblik zie ik de beschrijving van het onderwerp terug zonder venster in het midden van de pagina. In chrome zowel als in IE???Strange stuff.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Verschil weergave beschrijving

Het heeft te maken met frames, blijkbaar. De ene keer staat de beschrijving in een aparte frame en de volgende keer niet meer.?:| Iemand hetzelfde probleem?Niemand?

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Verschil weergave beschrijving

Ik heb al een paar keer naar je items gekeken, maar ik zie steeds dezelfde schermopbouw ...


Ik snap dan ook het probleem niet (maar ik ben van nature uit een beetje simpel, hoor 🙂 )




Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Verschil weergave beschrijving

@supergiftman: Zie je dan de beschrijving in een frame of krijg je heel het object te zien in één pagina? Bij mij verschilt het per Pc en ook per moment!!! Nu, als de anderen dit probleem niet hebben, zoveel te beter, want daar draait het om:-)

Bericht 5 van 5
laatste antwoord