annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

melding van onbetaalde voorwerpen bij bieders

De laatste tijd ben ik regelmatig geconfronteerd met onbetaalde voorwerpen. Na de invoering van het geschil blijft een deel onbetaald. Naar ik begrijp krijgen die wanbetalers een melding.


Mijn vraag is: kun je die meldingen ergens zien of oproepen kortom ergens raadplegen indien er bij je bieders wanbetalers zitten.


 


Mvg


 


Rosette

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

melding van onbetaalde voorwerpen bij bieders

 


 


Nee dat kan je niet zien.


 


maar je kan bij het aanbieden van een object er wel voor kiezen om kopers te weren die X aantal onbetaalde objecten hebben gehad in een onbepaalde periode

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

melding van onbetaalde voorwerpen bij bieders

Ik heb er net zo een 23 geschillen moeten voor openen. Het erge is dat je enkel de verkoopscommisie van terug ziet. plaatsingskosten ben je blijkbaar kwijt.

 

Indien ik wanbetalers heb gaan ze in de geblokkeerde lijst maar wist niet dat je dergelijke bieders ook kan weren.

 

Waar vind je die optie terug?

 

 

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

melding van onbetaalde voorwerpen bij bieders

Klik op Account - > Sitevoorkeuren -> Vereisten voor kopers -> Blokker kopers die...

 

Vink nu het vakje bij "Kopers met aantekeningen wegens een onbetaald object" aan en kies het aantal onbetaalde objecten en het aantal maanden.

 

Scroll naar onder en vink het vakje "De bovenstaande instellingen toepassen op actieve en toekomstige aanbiedingen" aan.

 

Klik vervolgens op "verzenden".

Bericht 4 van 4
laatste antwoord