annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

vernieuwing niet altijd verbetering

eBay geeft hier weer het bewijs van. Gisteren was het 'Overzicht' duidelijk en overzichtelijk, vandaag is het verwarrend. Gespreid over de hele breedte van het scherm, geen duidelijke afscheiding van de items in de lijst, joekels van 'Nu kopen' knoppen, geen verplaatsing naar een andere lijst meer mogelijk, een 'dom' pull-down menu om een andere status te selecteren (Alles, Actief of Afgelopen).

Bij aankoopgeschiedenis is het nog erger. Waarom de nieuwe functie van 'Verborgen' of 'Nietverborgen' snap ik niet. Als je vroeger een item selecteerde om te 'archiveren' was het ook uit de 'zichtbare' lijst weg, maar stond het wel nog in hen jaarlijks overzicht. Ze hebben de gegevens per item ook zodanig uit elkaar getrokken dat je slechts enkele items per scherm meer ziet, helemaal geen overzicht meer. En dan die onopvallende grijs/zwarte pictogrammen 'Betaald, verzonden, feedback(gegeven-ontvangen). Je moet vrij goed kijken wat 'actief' is of niet.

Ik hoop dat ze snel op hun beslissing terugkomen, want dit is een drastische achteruitgang

Selecteer je 'Alle lijsten' dan krijg je gelukkig nog wel een overzichtelijk scherm: alle items mooi afgescheiden met een lijntje, geen storende 'nu kopen' of 'bieden' knop.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

vernieuwing niet altijd verbetering

Ik ben er ook niet echt happy mee..waarom iets veranderen wat goed en overzichtelijk is..nu weer alles uitzoeken om uiteindelijk weer tot hetzelfde te komen :(.. ofwel zie ik het niet, maar bij mn aankopen krijg ik geen totale optelling meer van al de items gekocht bij dezelfde aanbieder?Om nu mn budget in het oog te houden moet ik alles zelf optellen en kijken hoever ik sta..vervelend...

Bericht 2 van 2
laatste antwoord