annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

werkt ebay terug normaal?

Bij mij nog altijd niet

oa als ik op mijn aanbieding klik en dan overige objecten kies ,dan verschijnt er niets.

Bij aanduiden uitgebreid zoeken de afgelopen aanbiedingen selecteer ,verschijnt er ook niets.

 

Zijn er nog anderen bij wie niet alles naar behoren werkt?

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen

werkt ebay terug normaal?

Probeer eens met uw browsegeschiedenis te wissen.

 

Ebay heeft bij ook gans de dag niet normaal gewerkt. Zefls deze avond niet. Ik heb mijn browsegeschiedenis gewist en nu lijkt alles - op het eerste zicht althans -normaal te werken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 2 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

werkt ebay terug normaal?

Probeer eens met uw browsegeschiedenis te wissen.

 

Ebay heeft bij ook gans de dag niet normaal gewerkt. Zefls deze avond niet. Ik heb mijn browsegeschiedenis gewist en nu lijkt alles - op het eerste zicht althans -normaal te werken.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

werkt ebay terug normaal?

Alles werkt bij nu zo te zien terug normaal.

Maandag is er terug onderhoud ,wat zal dat weer geven!

Alvast bedankt voor je tip.

 

Diegenen die vandaag iets lieten aflopen hebben wel pech gehad ,eerst geraakte ik niet in mijn ebay,later kon ik niet in mijn volglijst   dus mijne kleinzoon heel erg ontgoocheld  want er liep net iets af dat hij erg graag wou... .gisteren zijne pols gebroken en vandaag stak ebay stokken in de wielen....

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

werkt ebay terug normaal?

Er is wel nog altijd het probleem ,als je via de fora klikt op aanbiedingen bekijken ,je terechtkomt op . com.

Dus heel moeilijk om vraagstellers te helpen.

Die vraag is al aan de moderator gesteld ,zonder enige reactie.

Zal dus waarschijnlijk niet veranderen!

Ik heb echt heimwee naar de oude ebay ,toen er nog een aanspreekpunt in Belgie was!

 

Toch blijft volgens mij ebay de veiligste website om iets aan te kopen.

2dehands ,nu eigendom van ebay,is prima voor grote objecten die je toch moet afhalen, MAAR staat vol namaak ,dus als je bedrogen wil worden is dat een goed adres.Ook voor oplichters is het the place to be.

Pay pal en dat feedbacksysteem zorgen ervoor dat ebay toch betrouwbaarder is dan andere kanalen ,ook al is er veel kritiek en zijn kopers anders dan de kopers van 10 jaar geleden.

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

werkt ebay terug normaal?

Heeft er nog iemend problemen met Turbo Lister? Ik probeer de UK site toe te voegen tot mijn account en het spel blokkeert al de ganse dag. Is trouwens ook van toepassing op gelijk welke andere site ik probeer toe te voegen.

 

Het is toch overal hetzelfde met die mannen van de IT. Wanneer iets goed draait moeten ze eraan prutsen. Hun eigen job in stand houden noem ik zoiets.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

werkt ebay terug normaal?

Hallo,

Ik was gisterenavond kleding om te verkopen op e bay aan het zetten.

5 stukken, zonder probleem en dan plots een venster dat ik Paypal acount moet laten controleren.

Ik werk niet met paypal, ik plaats al jaren kleding om te verkopen en heb dit nooit gehad.

Met gevolg dat ik niet verder kan plaatsen.

Weet iemand raad?

Grts...

Bericht 6 van 6
laatste antwoord