annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik krijg momenteel geen foto's verwijderd of geüploaded?? Heeft nog iemand anders dit probleem? Mvg

 
Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

Ik krijg momenteel geen foto's verwijderd of geüploaded?? Heeft nog iemand anders dit probleem? Mvg

Idem voor mij! Ebay: actie aub!!!

Bericht 2 van 9
laatste antwoord

Ik krijg momenteel geen foto's verwijderd of geüploaded?? Heeft nog iemand anders dit probleem? Mvg

heb ook hetzelfde probleem al van zaterdag !!
Bericht 3 van 9
laatste antwoord

Ik krijg momenteel geen foto's verwijderd of geüploaded?? Heeft nog iemand anders dit probleem? Mvg

JA IK OOK 

AL DE HELE DAG

 

Bericht 4 van 9
laatste antwoord

Ik krijg momenteel geen foto's verwijderd of geüploaded?? Heeft nog iemand anders dit probleem? Mvg

Hier hetzelfde probleem. De groene cirkel blijft draaien.. vrij irritant.

Mijn browser is Google Chrome..

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

Ik krijg momenteel geen foto's verwijderd of geüploaded?? Heeft nog iemand anders dit probleem? Mvg

Ik ook al sinds Vrijdagavond problemen

Ebay steekt zijn kop in het zand en communiceert niet en laat zijn verkopers weerom eens in de steek.

Ik heb ondertussen al  3 mails naar ebay gestuurd, mar krijg geen antwwoord. bellen gaat ook niet meer want de rechtstreekse  telefonische service is afgelast.

Het probleem is wel te omzeilen in  "veroopmanager pro ", maar zeer omslachtig en tijdrovend.

Bericht 6 van 9
laatste antwoord

Ik krijg momenteel geen foto's verwijderd of geüploaded?? Heeft nog iemand anders dit probleem? Mvg

Ik heb het de voorbije dagen ook via verkoopmanager opgelost en het gaat al bij al vrij snel hoor...

2 of meer objecten selecteren (niet 1 want dan kom je terug op het nieuwe aanmaakblad) en dan daar waar je je foto wil veranderen of uploaden de aanpassingen doen in het kolommetje "afbeelding bewerken".

Daarna 2x bevestigen en het is OK

 




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 7 van 9
laatste antwoord

Ik krijg momenteel geen foto's verwijderd of geüploaded?? Heeft nog iemand anders dit probleem? Mvg

het grappigste (allez, voor zover dit grappig is natuurlijk) is dat er ook een knop staat waarmee je je mening kan geven over het nieuwe blad. Ik heb dit dan ook maar meteen gedaan gezien de gebreken.

Resultaat: direct een antwoord gekregen: het mailadres waar het naartoe gezonden wordt, is niet werkzaam...

 

Goed bezig eBay, goed bezig




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 8 van 9
laatste antwoord

Ik krijg momenteel geen foto's verwijderd of geüploaded?? Heeft nog iemand anders dit probleem? Mvg

Heb vandaag, dus pas vandaag, een mail gekregen van Ebay.....dat ik antwoorden had gekregen via forum

 

Dus van Ebay zelf heb ik GEEN ENKELE oplossing gekregen

 

Hoe handig

Bericht 9 van 9
laatste antwoord