annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Object betaald maar verkoper vraagt meer geld

Hoi,

ik had in uk 2 objecten gekocht, de verkoper zei voor beiden 19.99 pond verzending

heb het dan ook betaald, nu komt hij mee af dat het 60 pond verzending is en als ik het niet stort hij de aankoop anuleerd?

kan dit zomaar??

ik wil perce het voor die prijs zoals hij DUIDELIJK heeft gezegt in mail tegen mij.

wat kan ik hier aan doen zodat ik ze alsnog aan die prijs heb?

 

Groeten

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen

Re: Object betaald maar verkoper vraagt meer geld

Verkoper gaat hier duidelijk in de fout... u heeft gekocht en betaald. Het betaalde bedrag stemt overeen met het bedrag dat in de mail staat, u heeft dus een schrifelijke koopovereenkomst waar de verkoper niet kan (mag) van afwijken.

In dit geval zijn de verzendkosten zoals vermeld in de mail bindend voor beide partijen.

Het kan zijn dat de verkoper zich heeft vergist maar dan had die zich eerst terdege moeten informeren... nadien geld toe vragen is uit den boze! Wil de verkoper toch niet verzenden aan de eerder overeengekomen prijs cq: kosten en stort hij niet spontaan uw geld terug, zou ik een claim indienen bij Pay-pal.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 3 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Re: Object betaald maar verkoper vraagt meer geld

claim voor niet-ontvangen.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Re: Object betaald maar verkoper vraagt meer geld

Verkoper gaat hier duidelijk in de fout... u heeft gekocht en betaald. Het betaalde bedrag stemt overeen met het bedrag dat in de mail staat, u heeft dus een schrifelijke koopovereenkomst waar de verkoper niet kan (mag) van afwijken.

In dit geval zijn de verzendkosten zoals vermeld in de mail bindend voor beide partijen.

Het kan zijn dat de verkoper zich heeft vergist maar dan had die zich eerst terdege moeten informeren... nadien geld toe vragen is uit den boze! Wil de verkoper toch niet verzenden aan de eerder overeengekomen prijs cq: kosten en stort hij niet spontaan uw geld terug, zou ik een claim indienen bij Pay-pal.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Re: Object betaald maar verkoper vraagt meer geld

beste walesha,

 

ik heb net het zelfde probleem voorgehad;

verkoper zei tegen me dat het 20 pond verzending was, hij ging het verzenden en kwam tot een besluit dat het

60 pond verzending was, ik wou het absoluut niet bij storten en wou voor die eerste prijs dat het verzonden werd.

tegen mijn zin heeft de verkoper het geld terug gestort, ik ben er niet content over, heb hem dan ook een slechte

feedback gegeven waarop hij reageerd dat het mijn fout was, ik wil erop reageren maar weet niet hoe ik het moet doen.

 

ik wil zoals u zegt een claim bij paypal indienen maar ik kan er niet aan beginnen omdat ik er geen flauw idee van hem

hoe ik dat moet doen, kan u me hierbij helpen?

 

Mvg

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Re: Object betaald maar verkoper vraagt meer geld

Paypalclaim heeft geen enkele zin gezien je je geld terugkreeg




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 5
laatste antwoord