annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

waarom laat ebay, negatieve feedback maar EEN DAG staan nadat ik ben opgelicht via ebay,

heb betaald via overschrijving op schriftelijk verzoek koper, goederen niet ontvangen, verkoper geeft een enkel antwoord,

geschil open en terug gesloten, negatief feedback gegeven, heeft er EEN DAG opgestaan en is terug weg, raar hé ! dit alles een tiental maal laten weten met betaalbewijs enzoverder,aan verkoper EN ebay, geen enkel gevolg dan geld kwijt en verkoper oplichter heeft van ebay  terug 100 % GUNSIG FEEDBACK ONTVANGEN,  

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

waarom laat ebay, negatieve feedback maar EEN DAG staan nadat ik ben opgelicht via ebay,

Is de verkoper zakelijk of privé ?

 

Heb je het adres van de verkoper?

 

Dus, U hebt betaald en nooit je goederen gekregen?

 

Als dit verhaal juist is, klacht neerleggen bij de politie, proces verbaal laten opstellen, U hebt normaal gezien alle gegevens van de verkoper.

 

Ben benieuwd.       Bij mij heeft Ebay nog nooit een negatieve feedback weggehaald, zelfs bij kopers die hun goederen wel kregen en alles in orde was.    Twee maten twee gewichten blijkbaar, zijn we wel gewoon ondertussen door de jaren heen.

 

,-)

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

waarom laat ebay, negatieve feedback maar EEN DAG staan nadat ik ben opgelicht via ebay,

meer zelfs !  nadat ik ben opgelicht door een spaanse oplichter saretia-13, MET medeweten van EBAY, waarvoor mijn dank (sic)

heeft dezelfde oplichter terug een oplichting gedaan nu voor 629 euro, die man heeft natuurlijk een negatieve feedback gegeven

ik heb dat laten weten aan ebay, en ... inderdaad de negatieve feedback is ook weggedaan DOOR EBAY  door hun onvolprezen medewerkers, blijkbaar komt het EBAY NIET goed uit dat er negatieve klachten zijn, liever  kwantiteit dan kwaliteit, ik heb reeds tientallen mails gezonden naar ebay, NOOIT een degelijk antwoord, steeds rond de pot draaien en hun tot vervelens toe

"neem kontact op met verkoper !! DAT WAS EN IS AL, (verkoper tientallen mails gezonden niet één antwoord behalve het eerste dat er moest betaald worden via overschrijving ! bedankt ebay om gebruikers die in jullie VERTROUWEN HADDEN zo te helpen oplichten !!!  IK MAG GEEN FEEDBACK met negatieve opmerking geven, deze oplichter had op één maand tijd TWEE negatieve feedback' s, dat van mij heeft er één dag opgestaan, en dat van een ander gedupeerde vijf dagen !

zelfs nu ik een reactie krijg was de verwittiging wel zeer groot hoor, het gaf de indruk dat deze mail niet veilig was en een zeer groot risiko bevatte, zels in het engels ook, indien ze met dezelfde ijver met hun gedupeerrde gebruikers zouden omgaan inplaats van oplichters te steunen zou dit beter zijn maarja, een goede raad VERWACHT GEEN ENKELE HULP VAN EBAY ALS JE OPGELICHT BENT, wel rond de pot draaien en paypal ophemelen, komt hun blijkbaar ook goed uit !!

een tip voor ebay, indien bovenstaande mail jullie op stang zouden jagen, gebruik dan deze energie en eerlijkheid om bewezen

oplichters aan te pakken in plaats van te steunen en geef gedupeerde gebruikers de eerlijke kans om negatieve feedback te geven,

VERWACHT WEL EEN ANTWOORD VAN EBAY maar zal wel terug zever zijn en GEEN OPLOSSING

dat ik bestolen ben door een oplichter, het is er een dief voor, maar geen ENKELE zinnige hulp van ebay of negatieve opmerking

mogen maken, is er teveel aan !!!!!!!!!!!

 indien er woordjes zouden instaan die door ebay niet goed begrepen zijn, mogen ze dit altijd vragen hoor

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

waarom laat ebay, negatieve feedback maar EEN DAG staan nadat ik ben opgelicht via ebay,

Ik ben ook opgelicht door een verkoper en inderdaad ze draaien gewoon rond de pot bij Ebay en antwoorden nooit op je vraag,volgens mij is het gewoon een robot die antwoord,ik heb wel een onbetaald object op mijn account nadat die verdomde schurk gualex_1  ook nog een onbetaald opject heeft gemeld nadat hij mij 3000,00Euro lichter heeft gemaakt,naar de politie stappen heeft ook geen nut maar is puur tijdsverlies hetgeen je zelf niet kan oplossen doet iemand anders zeker niet.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

waarom laat ebay, negatieve feedback maar EEN DAG staan nadat ik ben opgelicht via ebay,

Heb je die 3000 euro dan niet met paypal betaald???

Dergelijke bedragen betaal je toch best altijd via een veilige weg?




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 5
laatste antwoord