annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onterechte vermelding als wanbetaler

Ik heb 3 weken geleden geprobeerd een shirt te bestellen. Dit ging al anders dan anders, want ik kreeg de vermelding dat ik een principe-overeenkomst of zoiets dergelijks aanging. In ieder geval iets wat ik nog nooit gezien had. Nadat ik teruggeklikt had kreeg ik die melding (vanzelfsprekend) nog een keer. Uiteindelijk heb ik bij dezelfde verkopende partij uiteindelijk een ander shirt gekocht, maar twee dagen later kreeg ik een melding dat ik de shirts nog niet betaald had. Daarop heb ik een mail gestuurd met het verzoek om de foutief (en naar mijn idee helemaal niet) bestelde shirts te annuleren. Daar kreeg ik geen reactie op. Na een paar dagen verscheen opeens de melding dat ik twee non-payment notifications aan mijn broek had hangen, terwijl ik te goeder trouw gehandeld heb. Met de verkoper heb ik een paar mailwisselingen gehad, maar hij gaf aan dat ik zelf het probleem op moest lossen. Uiteindelijk kom ik geen stap verder, maar kan ik door die twee onterechte vermeldingen lang niet meer overal spullen kopen.

 

Wie o wie weet hoe ik dit probleem op kan (laten) lossen? De verkoper geeft aan dat hij het had kunnen regelen, maar maximaal binnen 5 dagen na aankoop. En nu zit ik met de gebakken peren.

 

Hopelijk kan iemand mij verder helpen.

 

Alvast bedankt!

 

Raymond

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen