annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fourragére

Laatst zag ik een item dat mij interesseerde, de kostprijs werd vermeld maar geen verzendingskosten. Ik heb toen een mail naar de verkoper gstuurd met de vraag hoeveel deze bedroegen. De verkoper ging er dan maar van uit dat ik dit gekocht had en heeft ten lange leste een geschil geopend wegens niet betaling. Is het normaal dat wanneer men meer info vraagt over een bepaald iets, de verkoper dit als verkocht beschouwd en dan maar een geschil opent wegens niet betaling??

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Fourragére

Nee dat is niet normaal.

De verkoper kan alleen een geschil openen NA aankoop .

Dus dat stond bij hem onder' verkocht'

Je hebt dat eerst gekocht en dan pas de vraag gestelt

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Fourragére

@siemenpoes, dit overkwam mijn broer en hij had helemaal zoals hij zegt niks gekocht doch enkel info gevraagd.

De verkoper in kwestie bood iets aan maar vermelde geen verzendkosten waarop mijn broer de vraag stelde hoeveel die mochten bedragen. Een factuur heeft hij nooit gezien (kan ook niet als je niks koopt) en vandaag krijgt hij van Ebay een mail aangaande de sluiting van een geschil wegens niet-betaling en een aantekening op zijn account en dit terwijl er niks gekocht werd???

Ik heb samen met hem zowel zijn mailverkeer als de berichten op zijn Ebay-account overlopen en nergens is er sprake van zowel een bevestiging van aankoop, een factuur en netzomin van een opening van een geschil.

 

Dus met deze: hoe kan je een geschil sluiten dat nooit werd geopend en hoe kan je iets betalen wat je nooit kocht... info vragen is gelijk aan kopen dan??? Tegenwoordig slaat Ebay hier serieus door hoor... en zo kan ik nog meer voorbeelden geven!

Bericht 3 van 3
laatste antwoord