annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb net 2 artikelen gekocht, en betaald. Wat moet ik nu doen, gewoon wachten?

Hoor ik zelf iets van de verkoper, en wat doe ik indien ik er niets meer over hoor?

 

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Ik heb net 2 artikelen gekocht, en betaald. Wat moet ik nu doen, gewoon wachten?

Beste,

 

Je krijgt bericht van ebay wanneer je produkt verstuurt is, hierbij zit meestal een tracking nr van (dpd, glsenz) wanneer je op het nr clickt kun je kijken waar het produkt zich momenteel bevindt.

 

MVG

 

EddySmiley Knipoog

 

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Ik heb net 2 artikelen gekocht, en betaald. Wat moet ik nu doen, gewoon wachten?

tja eddy als de verkoper correct is en het doet zoals he moet he

 

soms krijgt ge niks lol en kunt ge dagen nog wa mailen


@eh53 schreef:

Beste,

 

Je krijgt bericht van ebay wanneer je produkt verstuurt is, hierbij zit meestal een tracking nr van (dpd, glsenz) wanneer je op het nr clickt kun je kijken waar het produkt zich momenteel bevindt.

 

MVG

 

EddySmiley Knipoog

 


 

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Ik heb net 2 artikelen gekocht, en betaald. Wat moet ik nu doen, gewoon wachten?

Heb tevens ook een slechte ervaring mat een verkoper **** 5 items gekocht en betaald , zou aangetekend verzonden worden wel nu niks ontvangen ! diverse mails blijven onbeantwoord door verkoper . E-Bay support kan/wil niks doen . Heb veel goesting voor zijn adres openbaar te maken zodat andere " kopers " niet het zeflde ervaren zoals ik . Deze type van verkopers zijn niet welkom op veilingsites .

Bericht 4 van 4
laatste antwoord