annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ma se questa volta van liliane saint pierre

ik heb eenmaximuim bod gedaan op die ltaliaanse single van liliane saint pierre (ma se questa volta) en daarna mijn

maximuim bod verhoogt,mijn vraag is,

hoe is dat mogelijk dat iemand anders die single heeft gewonnen,door 1eur. meer te bieden,

hoe wist die persoon dat ik die som had als maximuim bod?????

Dank bijvoorbaad voor een antwoord.

 

Groetjes  Jean pierre

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Ma se questa volta van liliane saint pierre

Hallo Jean-Pierre

 

Volgens mij werkt het zo:
Wanneer iemand een hoger bod uitbrengt dan jouw maximumbedrag dan wordt dat eerst jouw bedrag + bijvoorbeeld 1 euro.

Jij krijgt dan een mailtje dat je bent overboden en kan een nieuw bod uitbrengen.

 

Waarschijnlijk heeft iemand die persé het Italiaanse plaatje van Liliane wou hebben op het allerlaatste moment (tijdens de laatste minuut ofzo) van de veiling een erg hoog bod gedaan om zeker te zijn dat hij de "winnaar" werd.

 

Door je veilingsobject tijdens de laatste minuten van de veiling nauwgezet opvolgen kan je in de toekomst dus een dergelijk scenario vermijden.

 

Hopelijk heb je wat aan deze uitleg.

 

Groetjes.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Ma se questa volta van liliane saint pierre

Zoals hiervoor gezegd hoeft het niet zo te zijn dat diegene die je overbood exact 1 euro meer geboden heeft dan jou.

Het kan bvb goed zijn dat jouw maximumbod 25 euro was en het hogere bod 100 euro. In dit geval zal ebay het object niet als verkocht beschouwen voor 100 euro maar in principe voor 25,50 euro.

Stond de waarde van jou bvb op 25 ook al bood je 30 euro, dan kan het evengoed zijn dat de hoogste bieder je overbood met een bod van 30,01 euro...

 

Alvast enkele tips voor mensen die objecten persé willen:

- bied nooit te vroeg maar wacht eerder tot de laatste minuten om te bieden (als je in de mogelijkheid bent is het zelfs nog beter om te wachten tot de laatste minuut en zelfs dan kan je nog overboden worden. Vroege biedingen, blijven meestal niet standhouden tot het einde... En verkopers met minder goede bedoelingen zullen, zeker als ze zien dat één bieder zijn eigen bod verhoogde, zijn dan geneigd om het bod kunstmatig (lees: met een tweede eigen account) te verhogen.

- bied nooit ronde getallen zoals 25 euro maar bied bvb 25,34 euro of andere cijfertjes achter de komma...

klinkt misschien gek maar helpt wel...




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Ma se questa volta van liliane saint pierre

bedankt voor je antwoord

jp


Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Ma se questa volta van liliane saint pierre

bedankt voor je antwoord

jp
Bericht 5 van 5
laatste antwoord