annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Object niet ontvangen. Objectnummer wordt niet meer herkend door ebay.

Ik heb op 12 juli een object gekocht op ebay. Tot op vandaag heb ik niks ontvangen. Na eerder contact beloofde de verkoper het object opnieuw te verzenden. Ondertussen zijn we opnieuw drie maand verder. Ik wil dus graag mijn geld terug. Via "contact" wil ik de klantendienst contacteren. Echter kan m'n objectnummer "231982485839" zogezegd niet worden teruggevonden. En zonder objectnummer kan ik de klantendienst niet contacteren. 

 

Hoe kan ik hulp krijgen als ik mijn vraag zelfs niet kan verzenden. Mijn objectnummer staat bij 'mijn aankopen' maar jullie systeem herkent het niet? Telefoonnummer of een emailadres vind ik ook al nergens terug.

 

Kan u me helpen? Ik wil mijn geld terug.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Object niet ontvangen. Objectnummer wordt niet meer herkend door ebay.

Na 3 maanden wordt een objectnummer inderdaad niet meer herkend in het ebay-systeem.

Enige uitweg is de verkoper contacteren. Al ziet het er niet goed uit, want wie wacht nu meer dan 4 maanden om iets op te sturen?

De klantendienst van ebay contacteren heeft weinig of geen zin, zij zullen u immers uw geld niet teruggeven. 

 

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Object niet ontvangen. Objectnummer wordt niet meer herkend door ebay.

Ik heb net hetzelfde voor nu, een object gekocht op 22 maart 2020, verkoper reageert niet meer en ebay kan ik niet contacteren! zelfs een geschil openen of payapal contacteren lukt ook al niet meer, ik ben zéééééér ontgoocheld ditmaal...

Bericht 3 van 3
laatste antwoord