annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

koop annuleren

Ik heb een probleem ik wilde iets kopen op ebay maar toen ik door geklikt had op kopen merkte ik dat ik niet genoeg geld op mijn PayPal had staan dus drukte ik een aantal keer op vorige en dacht ik als ik terug moet bij storten op paypal duurt dit weer enkele dagen dus ik wilde het niet meer kopen en omdat ik bij betaling niets heb ingevuld dacht ik geen probleem maar vandaag kreeg ik een herinnerings mail.... wat moet ik doen ik wil het product niet meer!
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

koop annuleren

Ik kan enkel maar zeggen dat je niet proper bezig bent.... " maar toen ik door geklikt had op kopen merkte ik dat ik niet genoeg geld op mijn PayPal had staan " vind ik persoonlijk maar een zwak excuus!!!  Die je dat in de winkle ook zo: "sorry, geen geld genoeg bij, laat het maar"???

Ebay is geen spelletje, neem contact met de verkoper en vraag hem de betalingswijze te wijzigen in "overschrijving" of heb je op je bankrekening toevallig en per ongeluk ook niet genoeg staan dan?

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

koop annuleren

Vermits je het item niet meer wil ,moet je op die mail NIET REAGEREN.

Als je helemaal NIET reageert dan krijgt de verkoper zijn 8% van ebay terug en kan die het object terug verkopen en je hebt dan geen enkele verplichting meer.

 

Na 2 keren zulk gedrag zal ebay een aantekening maken en zal je bij sommige verkopers geen aankopen meer mogen doen.

Pas dus een beetje op en denk na alvorens op de NU KOPEN knop te drukken.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

koop annuleren

Wasesha aan uw reactie heb ik geen zak reageer dan niet he! Ik wilde eerst op een andere site mijn aankoop doen waar het goedkoper was maar toen mijn gekd op paypal stond was het uitverkocht en heb ik verder gezocht en op ebay was het duurder ja....

Bedankt siemenpoes voor je reactie tis een opluchting en ja ik zal niet snel meer de fout maken met door te klikken
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

koop annuleren

Slecht bezig zijn en in de fout gaan ook en dan nog brutaal worden ook nog!

Ga elders spelletjes spelen, aan mensen zoals jij hebben wij hier geen boodschap... Ebay is voorbehouden voor serieuse mensen waar jij duidelijk niet toe behoord! Bij mij sta je alleszins al op de zwarte lijst.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

koop annuleren

weet je echt zeker dat het dan automatisch wordt geannuleerd?

Bericht 6 van 6
laatste antwoord