annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

laat je niet oplichten!

Er worden nog altijd namaaktassen verkocht aan prijzen die gangbaar zijn voor echte merktassen.
Momenteel staan er verschillende AUTHENTIEKE Delvaux's uit Turkije te koop!
Stofzakken en certificaten zijn helemaal geen garantie ,die worden los verkocht!
Namaak Delvaux is erg makkelijk te herkennen,vergewis je op voorhand van de juiste binnenindeling van dat model tas .
Het soort ritsen dat is gebruikt.
De stempel van Delvaux is met de jaren sterk afgewisseld,in Turkije lopen ze een beetje achter.
Vraag tenminste een duidelijke foto van de sleutelhanger en de ritsen ,KOOP NOOIT iets, wat met wazige foto's is afgebeeld.
Betaal liefst met pay pal,zeker bij beginnende verkopers.
Ik vond het nodig om hier nog eens de aandacht op te vestigen,zoveel bedrogen kopers haken af.
Toch zijn het merendeel van de verkopers eerlijke mensen,het is die kleine minderheid die heel het systeem verpest.
Bericht 1 van 19
laatste antwoord
18 ANTWOORDEN 18

laat je niet oplichten!

joaquin-antique
Community-lid
Hoi,

Geef jij die verkopers van die nep troep aan bij eBay en zo ja, werkt dat? Worden ze dan ook verwijderd?





Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 2 van 19
laatste antwoord

laat je niet oplichten!

Nu
ja
nee
nee

Vroeger
ja
ja
ja

Delvaux kan ebay niet veel schelen,die hebben nog nooit een claim ingediend.
Achteraf,als het kalf verdronken is,komen die kopers op de fora terecht en sturen me een mail om raad.
Tegen deze vorm van bedrog kan je niets doen,vermits ebay niet reageert.Zelf heb ik wel 2 waarschuwingen gehad omdat ik onder zoekertjes advies wou geven.
Als ik nog eens een reddingspoging onderneem word ik geschorstX-(
Bericht 3 van 19
laatste antwoord

laat je niet oplichten!

joaquin-antique
Community-lid
Als ik nog eens een reddingspoging onderneem word ik geschorst

Eerlijk? Dat is de wereld op z'n kop. De geldwolven. X-(





Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 4 van 19
laatste antwoord

laat je niet oplichten!

Nu staat er zelfs ,ongelooflijk,maar waar,EEN TURKSE STOFZAK TE KOOP:O
Dus nu kan je je TURKSE DELVAUX IN BIJHORENDE TURKSE STOFZAK KOPEN.Een passend geheel staat altijd beter:^O
Bericht 5 van 19
laatste antwoord

laat je niet oplichten!

speedsterboy1
Community-lid
Wat ik mij afvraag, hoe komt het dat je aan namaak kan zien dat het namaak is?
Ik bedoel, het kan voor die producenten van namaak toch niet zo moeilijk zijn om een aantal echte Delvaux's, LV enz. aan te schaffen en hiervan dan identiek dezelfde exemplaren te maken.
Waarom gebruiken ze dan niet dezelfde binnenindeling, dezelfde ritsen, dezelfde stiksels enz. ?

Photobucket

Photobucket

Bericht 6 van 19
laatste antwoord

laat je niet oplichten!

Namaak Delvaux komt momenteel alleen uit Turkije,de productiekost ligt daar volgens mij toch nog iets hoger dan in China.Zelfs op foto zie je al de slechte kwaliteit van het leer.Dus ze zouden duurdere materialen moeten gebruiken.
Daarenboven wisselen de meeste merken regelmatig van plaatsing van hun logo.Waarschijnlijk hebben ze in Turkije een grote stock van de trekkers van de ritsen en als die op is ,heeft Delvaux reeds een nieuw model.
In de BRILLANT van Delvaux zit voor 600 euro aan materiaal,en vraagt 8 uur werk ,begin dat maar na te maken.Dus reken maar uit.
Als je iets kent van de prijs van kwaliteitsleer,moet je toch beseffen dat je voor 50 euro niet veel kan maken,zelfs in Turkije.
louis vuitton heeft die plastieken tassen,monogram,damier, die veel makkelijker te copieren zijn want de kostprijs aan materiaal is veel lager.
Bericht 7 van 19
laatste antwoord

laat je niet oplichten!

Ik heb in heel mijn leven nog nooit 1 mooie namaak Delvaux gezien,bij LV moet je logokes gaan tellen,bij Delvaux zie ik dat van ver,moet zelfs niet in de tas kijken,gewoon aan de kwaliteit van het leer.
Bericht 8 van 19
laatste antwoord

laat je niet oplichten!

Wat weinigen beseffen is dat vele van die namaakprodukten schadelijke stoffen bevatten.Alles is gereglementeerd kwa gebruik van materialen,kleurstoffen...natuurlijk is de namaakindustrie illegaal en werkt met kankerverwekkende stoffen.
Als je gezondheidsrisico's wil lopen dan moet je maar namaak kopen.
Het is heus geen fictie maar de harde realiteit,wat weinigen beseffen.
Bericht 9 van 19
laatste antwoord

laat je niet oplichten!

Het staat reeds lang wetenschappelijk vast dat schadelijke stoffen niet alleen in het lichaam terechtkomen door inname,maar ook door opname via de huid en door inademen.
Denk je nu echt dat producenten van namaakgoederen wakker liggen van de gezondheid van hun arbeiders of hun klanten.
Er bestaan lijsten van verboden en schadelijke producten maar die maffiabazen gaan die zeker niet nakijken.
Vermits alles illegaal is ,is er geen enkele controle mogelijk.
Als je brandwonden zou oplopen bij het dragen van een Tshirt van bvb H&M krijg je een schadevergoeding en treden hopen organismen in werking.
Ik heb weet van brandwonden door het dragen van namaak Tshirts uit Turkije,geen fictie hoor.waar sta je dan.
Namaak kopen brengt een groot gezondheidsrisico mee,dat schijnen velen niet te willen begrijpen.
Ook de kleurstoffen van sommige namaaktassen zijn erg schadelijk.
Een goede raad ,VERMIJD NAMAAK,er bestaat genoeg veilige kleding tegen voordelige prijzen en voor zo'n logoke gaat ge uw gezondheid toch niet in gevaar brengen zeker.
Bericht 10 van 19
laatste antwoord