annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beledigd, bedreigd en feedbackchantage door koper die niet kan betalen

Hallo lieve eBayers,

 

Weet iemand wanneer ik mijn object opnieuw mag aanbieden na een weigering door de koper om de verkoop te annuleren?

 

Inderdaad, na haar winnend bod op 12.02.2012 kreeg ik op geen enkele wijze contact met de koopster.

Ik had nochtans aangeboden de concerttickets (360eur) voor de veiligheid af te leveren daar waar ze woont.

Na mijn vraag om enig teken van leven te geven -ze was de hele dag aan het bieden geweest- kwam een man online die zei dat hij 1st moest geld op zijn rekening zetten.

Toen ik zei dat ook PayPal mocht zei hij dat er ook geen geld op zijn PayPal rekening stond (?!?)

Tegelijkertijd is hij beginnen schelden, chanteren en dreigen dat t niet mooi meer was. Alles in gebrekkig frans.

Op geen enkel ogenblik ben ik onhoffelijk geweest of eisenstellend.

Na zo n toestanden wist ik meteen hoe laat het was, ziek!

Heb enkel nog gezegd dat ik de verkoop wenste te annuleren, wat hij verworpen heeft.

 

WEET IEMAND HOE HET VERDER MOET?

 

Ik zit klem, ik kan niet eens een onbetaald object melden !!! maar op mijn factuur staat nu reeds wel bijna 30eur verkoopscommissie, hallo...

 

Heb dit voorval gemeld aan de eBay helpdesk maar die geeft ook niet thuis.

 

Het gaat om concerttickets. Ik kan niet blijven uitstellen.

Het is me niet om het geld te doen, échte fans mogen ze zelfs voor 1eur hebben en dat meen ik.

 

He-e-e-e-e-elp! Brigitte :-((

 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (5)

Antwoorden (5)

En je kan maar 1 geschil indienen per verkoop, je had blijkbaar al een geschil voor annulatie ingediend, daarom lukt het niet meer om een geschil voor niet-betaling te openen.

Als je de tickets niet opnieuw durft aanbieden, kan je best een herkansingsaanbod sturen naar de 2de hoogste bieder, dat blijft tussen jou en die bieder, de eerste koper kan die aanbieding niet zien. En die 2de bieder had toch ook een mooi bod gedaan.

Of je kan ze op een andere verkoopsite aanbieden.

Dank voor uw reactie!

Ik weet niet waarom ik niet-betaling niet kan melden.

Bij de keuzemogelijkheden naast mijn object staat niet meer de optie voor transactieprobleem melden. Ik krijg enkel nog de boodschap dat het geschil tot voorstel van verkoopsannulatie gesloten is.

Heb dan maar naar Customer Support gemaild maar kreeg geen antwoord tot nu.

Ik durf het object niet terug aanbieden nu meteen, hij zei dat hij het daarbij niet gaat laten, (wat 'het'?).

Hij ligt op de loer dat weet ik, zoveel haat en ik begrijp niet waarom.

En trouwens, straks betaal ik me blauw aan verkoopscommissies...

Toch bedankt om te willen helpen

Waarom kan je geen geschil openen wegens niet-betaling ?

Ik zou de tickets direct terug aanbieden.

Bewaar goed alle e-mails van die eerste koper, voor als die later nog problemen zou maken, waarschijnlijk hoor je er niets meer van. En vergeet niet die koper te blokkeren als bieder !

En je kan de tickets ook via een herkansingsaanbod aanbieden aan de 2de hoogste bieder.

 

 

-- Bewerkt door mikmak147 om 17 Feb 2012 13:31 CET

Dat is zo. Ik heb via eBay gevraagd de transactie te annuleren. Er viel met die man gewoon niet te praten. Wat doe je in dat geval?

De voorlaatste bieder heeft al een aankoop gedaan bij een ander en de voorgaanden hebben feedback 0 of hebben zich pas ingeschreven. Ook geen aanrader dus...

Tja, ik heb gewoon brute pech, zoek het verder wel uit, niets aan te doen. Dank voor de hulp.

Een vraag stellen