annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Help negatieve feedback

aponi2011
Community-lid

Ik heb het al aan mijn fiets. Amper 3 maanden bezig en een negatieve feedback, zonder dat er enig contact geweest is. Het gaat om item: 110674413447.

De hoepelrokken verstuur ik verpakt en gevouwen want uitgevouwen zijn die enorm, dus het kan natuurlijk dat er iets mis mee is, nog nooit meegemaakt overigens maar het kan. Maar ze zijn exact hetzelfde als op de foto.

Inmiddels heeft ze gereageerd met het volgende:

"vous m avez envoyer l 'autre jupon le petticoat qui fait une taille énorme j' ai le mariage le 20 si vous m'envoyer l'autre modèle que je vous avais  commandé à vos frais moi de mon coté je m'engage à vous renvoyez l'autre à mes frais et je retire alors mon évaluation négative mais l aurais je avant le 18 pour essayer le tout.merci"

Graag julle deskundig advies. Gewoon opsturen en maar hopen dat ze de feedback intrekt, of vragen eerst de feedback in te trekken en vervolgens op te sturen.

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

marinela-60
Community-lid

Hallo

Dat is inderdaad een moeilijk geval.

Owel geloof je haar , ofwel vraag je eerst de zending terug vooralleer je een tweede zending doet.

 

 

En die negative feedback , dat is geen ramp.

Ik denk dat iedereen dat al eens heeft meegemaakt.

ik in ieder geval wel !

Voor mijn eigen, zou ik de eerst zending terugclaimen.

en dan de tweede opzenden.

Maar dat is mijn eigen mening

verder kan ik je niet helpen, het is een kwestie van vertrouwen denk ik.

Misschien zal iemand je verder helpen

Ps Ze is wel heel traag met het kiezen van haar jurk of peticoat als ze de 20 huwt .!!!!!

Vele groeten Marina

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

Volgens dat ik dat begrijp heb je haar het verkeerde model toegezonden,niet wat ze heeft gekocht.

Ze wil het model met de 3 hoepels.

Als jij je hebt vergist dan moet je ook haar terugzendkosten vergoeden vind ik.

Als ik iets verkeerd toegestuurd krijg,geef ik wel geen neg. maar ik wil ook de terugzendkosten vergoed zien,wat verkopers steeds spontaan doen.

En ik stuur pas terug als ik het correcte item ontvangen heb!

Vergissen is menselijk maar je kan een ander niet voor de kosten laten opdraaien.

 

Ik denk dat je ook iets moet doen aan die verzendtijd,of je gaat problemen krijgen,als prof. verkoper zit je beneden het gemiddelde

-- Bewerkt door siemenpoes om 13 May 2011 1:07 CEST
aponi2011
Community-lid

Bedankt, ik denk dat ik hem maar opstuur. En maar hopen dat ze zich aan haar woord houdt.

Bruidjes kunnen vlak voor hun huwelijk "nogal" lichtgeraakt zijn. Alhoewel ik nog steeds vind dat ze me wat eerder had kunnen contacteren (al 2 weken in huis) en niet zo een negatieve feedback geven.

aponi2011
Community-lid

Nieuwe is al op de post naar haar.

Dus het zal wel goed komen.

@Siemenspoes ik verzend binnen de 5 werkdagen zoals bij mijn aanbiedingen aangegeven staat. Iedereen die het sneller nodig heeft mag het komen afhalen. Ik meld dat ook nog eens specifiek bij de factuur.

Maar we werken eraan om binnen 2 werkdagen te gaan verzenden.

martijn@ebay.com
Community-lid

voor mocht u het nog niet weten:

Een feedbackwijziging aanvragen (voor verkopers)

Een vraag stellen