annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afhalen van object koper weigert...

Laatst verkoop ik een zwaar en groot voorwerp, ik vermeld dat dit enkel kan afgehaald worden.



Nu heb ik het volgende voor:



Koper betaald via paypal en eist dat het onderdeel word opgezonden. OK geen probleem maar dan moet er wel bijbetaald worden... maar koper zegt verkocht is verkocht en hij wenst geen bijbetaling te doen.



Dreigt met klacht bij Ebay en politie dat ik een oplichter zou zijn.



Als ik hem terugbetaal dan heb ik (zeker weten) een negatieve reactie, stuur ik het op dan verlies ik geld en leg er zelfs op toe...



Zelfs bij afhalingen krijgen we nu al problemen 😞

Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Afhalen van object koper weigert...

Best die betaling zo vlug mogelijk terugsturen, als er een negatieve feedback komt kan je die via CS laten verwijderen, de koper heeft dan niet betaald en stelt bijkomende eisen die niet in de aanbieding staan, alle mailtjes van die koper goed bijhouden !



m.
Bericht 2 van 11
laatste antwoord

Afhalen van object koper weigert...

martijn@ebay.com
Community-lid

Hoi,


 


Volgens mij heeft mikmak hier gelijk: klantvriendelijkheid is belangrijk, maar ge moet u ook niet in alle mogelijke bochten  wringen als uw kopers plotseling uw verkoopsvoorwaarden (zolang deze legaal en volgens het eBay beleid zijn) niet meer willen respecteren.


 


Hou me allesinds even op de hoogte van de uitkomst.


Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 3 van 11
laatste antwoord

Afhalen van object koper weigert...

Wel het verhaal gaat verder.



Deze koper heeft nu een kleinigheid gekocht, welke ik gratis verzend en eist nu dat BEIDE items samen worden verzonden... uiteraard gratis...



Martijn, ik ga hem eraf kieperen... kom wel bij u als hij een negatieve feedback geeft...

Bericht 4 van 11
laatste antwoord

Afhalen van object koper weigert...

tjr0000
Community-lid

En voor alle zekerheid kun je misschien best die persoon ineens blokkeren.

Bericht 5 van 11
laatste antwoord

Afhalen van object koper weigert...


En voor alle zekerheid kun je misschien best die persoon ineens blokkeren.



 


Helpt nikske, dan staan ze daar een half uur later terug met een ander accountje.


Persoonlijk blokkeer ik niemand meer.




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 6 van 11
laatste antwoord

Afhalen van object koper weigert...

Ach ja, je beleefd hier van alles... ik heb in het verleden hier ook een paar keer een object verkocht dat veel te zwaar was om te verzenden, dus "alleen ophalen"... nooit echt problemen mee gehad maar de vragen die kan krijgt... "alsd ik het object win, kunt u het dan komen brengen?" tuurlijk, nog met eenn rose strik erond ook ofzo?


Andere dringen dan idd aan tot verzending tot ze de prijs horen... hahaha... veranderen snel van gedachten!


Voor mij is het duidelijk... als enige mogelijk "enkel ophalen" is blijft het daar bij!


Net zoals buitenlanders... ik verzend uitsluitend in Belgie, toch krijg je dan mensen uit andere landen die willen kopen, no way... verzending enkel in Belgie, geen meter verder!

Bericht 7 van 11
laatste antwoord

Afhalen van object koper weigert...


Net zoals buitenlanders... ik verzend uitsluitend in Belgie, toch krijg je dan mensen uit andere landen die willen kopen, no way... verzending enkel in Belgie, geen meter verder!



 


Dat is natuurlijk je goede recht, maar toch begrijp ik ebayers niet die als ze toch verzenden,  dat niet naar het buitenland willen doen .


Verzendt desnoods enkel via taxipost met handtekening voor ontvangst en het spreekt vanzelf dat je de kosten hiervoor aanrekent.




Bericht 8 van 11
laatste antwoord

Afhalen van object koper weigert...


Dat is natuurlijk je goede recht, maar toch begrijp ik ebayers niet die als ze toch verzenden,  dat niet naar het buitenland willen doen ..




Dat begrijp ik heel goed, als je geen winkel hebt, kan je veilingen plaatsen zonder Paypal, als je enkel binnen België verstuurt !!!! 😉



m.
Bericht 9 van 11
laatste antwoord

Afhalen van object koper weigert...

@mikmak


 


zo leer ik dagelijks bij, zie ...


 


Zoiets kwam zelfs niet in me op.




Bericht 10 van 11
laatste antwoord