annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De post is de laatste weken pietluttig streng op het versturen van standaardpakjes !

Al jarenlang vesrturen wij veel pakjes via de post.  Ik ben altijd heel tevreden geweest tot enkele weken de

problemen begonnen.  Meer dan de helft van de verstuurde standaardpakjes kwamen terug omdat ze

zogezegd te dik waren en dus te weinig gefrankeerd.  Het gekke is dat die pakjes wel in een gewone

ronde brievenbus van de post passen en dus minder dan 3 cm dik zijn.  Bovendien breng ik ook veel

pakjes op de post zelf binnen en de postbeambte vindt dat er geen probleem mee is.  Soms laat ik een

teruggekomen pakket opnieuw opsturen zonder dat er iets mee gebeurde. De tweede keer komt het

wel aan.  Dit is een heel vervelende zaak want mensen moeten veel langer op hun pakjes wachten.

Ik zit voortaan met een zelfgemaakte brievenbus pakjes te maken om toch maar zeker te zijn dat ze

niet te dik zijn. Toch blijven er nog pakjes terugkomen. Antwerpen X en de postkantoren zijn dus

duidelijk niet op elkaar afgestemd !  Verschillende postkantoren hebben er ook geen verklaring

voor en overal hoor je wel een ander verhaal van wat de reden is !  Men valt onerecht over pietluttige

milimeters.   Maar het is helaas de klant die moet betalen !  De post zal je voor elk pakje een taxipost-

vignet aansmeren ook al kan het standaard verzonden worden.  Die prijs is niet goedkoop en let op,

het is weer bijna nieuwjaar waardoor de post met veel plezier de prijs van zo'n vignet weer zal verhogen !     

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

De post is de laatste weken pietluttig streng op het versturen van standaardpakjes !

ik kan dit alleen maar bevestigen, heb dit ongeveer een maand geleden ook voorgehad, aantal pakjes met 2 spellen erin kwam terug retour, terwijl dit voorheen nooit een probleem was.

De laatste 3 weken echter niet meer voorgehad.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

De post is de laatste weken pietluttig streng op het versturen van standaardpakjes !

Ik heb een karton gesneden in de juiste afmetingen, Bpost gaf zelfs een folder uit met de de juiste afmeting in tekening. Ik steek mijn pakjes er steeds eens door en ik heb het reeds 1 keer voorgehad. Ben dan ook naar de post gegaan met mijn "moule" en getoond en ze begrepen ook niet waarom mijn pakje terug gekomen was. Is dan terug op hun kosten verstuurd. Wellicht overijverige beambten die hun job niet kennen.
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

De post is de laatste weken pietluttig streng op het versturen van standaardpakjes !

Vakantiejobbers in de sorteercentra die plots heel ijverig gaan checken???




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 4
laatste antwoord