annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Multiple Carriers

Hallo,

 

Er is vanuit Amerika een pakje verzonden naar me via Multiple Carriers.

Ik heb daar nog nooit van gehoord. de tracking nummer die ik ontvangen heb is ook groter dan de normale USPS nummer: UPAAA000000025119522

Kan er iemand me meer uitleg geven over deze dienst en waar zou ik mijn pakketje kunnen volgen?

 

Groetjes, Stefaan.

Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Multiple Carriers

Multiple carriers betekend dat de verkoper het zal verzenden via de goedkoopste courier

... trackingcode? geen idee maar misschien helpt deze site je wel

 

http://www.packtrack.com/index.cgi

 

D.

Bericht 2 van 11
laatste antwoord

Multiple Carriers

Nochtans heeft de verkoper gezet op zn beschrijving dat het zou verzonden worden met priority mail.

Bericht 3 van 11
laatste antwoord

Multiple Carriers

Heet ik heb daar nu ook een probleem mee wat kan ik doen het zeg dat het is overgenomen door interpost maar ik kan mijn pakket niet volgen wat nu
Bericht 4 van 11
laatste antwoord

Multiple Carriers

Hallo mensen,

ik heb ook hetzelfde probleem, vanuit de USA boxen besteld, en onmogelijk om te volgen, met de gegeven trackingnummer, en ook niet, op de Interpost parcel zoekmachine.

 

Ik twijfel of ik überhaupt het pakket binnenkrijg,

 

Ik adviseer om niet vanuit de USA te bestellen, maar vanuit het Verenigd Koninkrijk of de Eurozone of Azië. Met betellingen van ebay vanuit het VS, is iets dergelijks mis, met het tracken, en met de rest, van de ebay wereld landen, gaat het gewoon goed.

 

Als jullie niets binnenkrijgen van je bestellingen, kunnen jullie Claims indienen bij Paypal bijvoorbeeld.

 

Zij geven gegarandeerde kopersbescherming! En zij kunnen jullie je betaalde geld, terug krijgen van de verkopers uit de USA, voor, de door jullie, niet, ontvangen, aankopen en diensten. Zoalsop ebay afgesproken, en buiten deze ontvangstermijn.

 

 

 

 

Bericht 5 van 11
laatste antwoord

Multiple Carriers

Dit is misschien voor de verkoper een goedkope manier van verzenden,maar de kosten voor de koper zijn zeer hoog, en de service is schandelig, je pakketje wordt in een magazijn gedropt en kan daar dagen liggen wachten tot wanneer men ergens een gratis plekje heeft gevonden in de laadruimte van een of ander courierbedrijf.

Totaal overbodig wanneer je binnen de europese landen verzend,dit is een inklaringsbedrijf, kost je onnodig veel geld en ergernis.

Ik zie niet goed in waarom men dit op Ebay nu laat toepassen voor verkopers in Engeland, ook bij verkoop binnen de Europa.

Dit is geldklopperij.

Nooit ingaan op Engelse verkoper welke Wereldwijde verzendingen aan bieden (is verloren geld, en waar is je aankoop?)

Bericht 6 van 11
laatste antwoord

Multiple Carriers

Trackingnummers zijn idd soms waardeloos, net zoals in België zijn er in de VS ontelbare koerierdiensten maar slechts enkelen die internationaal werken. Die geven wel een trackingnummer maar geven ook het pakket door aan een dienst die wel internationaal werkt en daar begint het gedonder: dat trackingnummer is niet van hun systeem dus wordt het intern geregistreerd. Die interne code is voor eigen gebruik en is niet conpatibel met de oorspronelijke tracking, dus eens het pakket de VS heeft verlaten, stopt de (oorspronkelijke) tracking en heeft de koper het nakijken. Verzenden zij rechtstreeks met een grote koerierdienst (vb; UPS) kan je de tracking volgen tot aan je deur, ook via de nationale post waar de tracking direct wordt doorgeven aan onze post en kan je ook blijven volgen bij Bpost.

Bericht 7 van 11
laatste antwoord

Multiple Carriers

Dit klopt slechts ten dele hoor.

Indien bvb Bpost je pakket aanneemt voor de UK, dan wordt dit onderweg overgenomen door een andere firma die uiteindelijk de levering aan huis doet.

Treedt er een probleem op, dan dien je best een aanklacht in bij BPost en zij doen de tracering dan bij hun externe samenwerkende firma.

Indien je er dan genoeg op aandringt, krijg je wel degelijk het traceernummer van de overnemende firma.

 

Met 'genoeg op aandringt' bedoel ik dan helemaal niet dat je tien keer een mailtje stuurt of een telefoontje doet maar vanaf stap 1 duidelijke taal naar BPost gebruikt...

Je betaalt dan misschien wel geen verzekerde zending maar zij namen je pakket aan en daar heb je een bewijs van...

Zij moeten dan ook maar zien dat je pakket ter plekke geraakt en moeten dit dan ook zelf kunnen opvolgen!




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 8 van 11
laatste antwoord

Multiple Carriers

About "Multiple Carriers" company is my desire to said your are not professionals to do this work,and is better that eBay will radiate you.

I never found your location(s),the first abnormality,secundly who is the responsible person of this company ,or who is the CEO ?

Your website is very poor and not friendly for the clients.

Now about my own package I don't can trace ,but the track & trace is present UPACD000000016809759 ship from cjm-detecting,and paid by me on behalve Paypal.Normaly it tooks maximum 12 days to go the UK to Belgium by Multiple Carriers I still wait since the

date December 15,2015.And we are now January12,2015,and nothing received,and nothing from this company.I considere this

situation as not sure.I have inform the CEO of eBay give a solution of this poor company such Multiple Carriers

Bericht 9 van 11
laatste antwoord

Multiple Carriers

   Hi there,

 

I also had a package send from the USA and supposed to be delivered between 21e and 24th of may the tracking stopped an I already got a FULL refund from Ebay thru pay-pal , it was also send by multiple carriers ..........., my tracking was *******??

 

grtz, Victor

Bericht 10 van 11
laatste antwoord