annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzenden

Mijn paket is al 14 dagen in Erlanger USA en het moet naar Duitsland toe. ik denk dat er niks meer gebeurt.

 

Last scanned date Wednesday, Dec 24, 2014
Package location Erlanger
Shipping status In transit
Shipping carrier Multiple carriers
Global tracking ****
Domestic tracking 0
Delivery message Delay - On Hold-Traveler Hold
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Verzenden

Het grote voordeel van het wereldwijde verzend programma (GSP) van eBay: het kost meer en het duurt langer.

Uw pakket wordt samen met andere eerst naar de UK verstuurt ter inklaring en dan dus naar DE (of niet).

Domestieke tracking is niet beschikbaar.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Verzenden

Ik kreeg dit als antwoord van Ebay

Dear willem911,

Our Third Party Shipper has recently contacted us in regards to eBay Item #: 231409584020 that you purchased. They have informed us that the item cannot be forwarded because it is lost in transit. We regret this occurred and apologize for any inconvenience this has caused you.

I can see that you purchased this item using PayPal, which means that you are protected and entitled to a refund when meeting claim eligibility requirements.  Claims must be filed within 45 days of the original payment.

In order to receive your refund you will need to open a case with PayPal. We want to provide you with these next steps.

To file a dispute on a transaction sent through PayPal:

1. Log in to your PayPal account.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Verzenden

Het lijtk er dus sterk op dat de verkoper, die van dit "Global Tracking Shipment"-systeem gebruik maakt, uiteindelijk toch nog zal opdraaien voor de geleden schade...

Ik stel me persoonlijk toch wel wat vragen over dit systeem hoor.

Je betaalt extra aan hen als een extra vorm van service maar blijkbaar schuiven ze de verantwoordelijkheid meteen af op de verkoper???




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Verzenden

Ja ben er ook niet blij mee ben wel teleurgesteld .

En het Clobal Tracking Shipment hoeft voor mij niet meer.Ik heb heel wat negatieve dingen in dit forem er over overgelezen.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord