annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hermes paket international verzendingstijd?

cbt*001
Community-lid

hoi,
vorige week maandag verzond een duits verkoper me 2 lp s via "hermes paket international". tot op vandaag ontving ik nog niets. meestal als ik iets uit duitsland bestel duurt dit max dagen. ik betaalde 8€ verzendkosten. hoelang is de normale verzendtijd? kan ik mijn aankoop tracken? is mijn zending verzekerd?
alvast dank voor jullie antwoorden.
groeten!

Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

hermes paket international verzendingstijd?

Een beetje geduld kan wonderen doen want tegenwoordig is er nogal wat sneeuwval in die landen en het loopt allemaal een beetje trager.

Een miniatuurtank heeft anderhalve maand onderweg gezeten naar Rusland, wat in normale omstandigheden maar 1 grote week duurt.

Je mag dus de verkoper niet steeds kwalijk nemen dat iets trager bij je toekomt.

Bericht 2 van 10
laatste antwoord

hermes paket international verzendingstijd?

tjr0000
Community-lid

Ik heb ook ooit al eens 3 weken moeten wachten op een pakje uit Duitsland. Soms duurt het lang en als er omstandigheden zijn, zoals het weer en de drukke kerstperiode, loopt zoiets nogal eens uit.

Bericht 3 van 10
laatste antwoord

hermes paket international verzendingstijd?

tuvalier
Community-lid

Hallo,

Via deze site kun je de zending traceren: http://www.hermes-europe.de/en/2/2_1/2_versandloesungen/2_versandloesungen_uebersicht/versandloesungen_uebersicht.html

Verzending gaat via hermes in elk geval niet vlot. ik wacht ook al ruim een week op een pakje uit duitsland.

Bericht 4 van 10
laatste antwoord

hermes paket international verzendingstijd?

dilara111jean
Community-lid

Hallo


Ik heb een aankoop gedaan via ebay Duitsland. De verzending zou gedaan worden met Hermes naar België. Nu blijkt het pakje terug aangekomen te zijn bij de verkopen, omdat ik niet thuis zou geweest zijn. Ik heb geen briefje gevonden in de brievenbus, geen berichtje gewoon niets. Is dit normaal? Nu heeft de verkoper een tweede maal met Hermes het pakje verzonden. Hij geeft dezelfde trackingnummer op als de eerste maal, is dit juist?


Wie kan helpen.

Bericht 5 van 10
laatste antwoord

hermes paket international verzendingstijd?

een beetje geduld kan wonderen doen... wij hier hebben al drie dagen geen post gezien, dat is het nadeel als je "op den buiten woont", wat ik wil zeggen, is dat half Europa last heeft van sneeuwval, ijzel, gladde wegen, enz... en hier zou Ebay ook best rekening mee houden als de verkopers nu een lage score krijgen wegens verzending...

Bericht 6 van 10
laatste antwoord

hermes paket international verzendingstijd?

Het is beter aan verkoper op te geven dat je een andere transporter wilt want Hermes is onbetrouwbaar en zeer klantonvriendelijk.
Ze zijn alleen in Duitsland te bereiken en als je vraagt waar je pakket is krijg geen uitsluitsel en als je doorvraagt verbreken ze de verbinding.
Nooit meer Hermes.!!!!!
Bericht 7 van 10
laatste antwoord

hermes paket international verzendingstijd?

het eerste pakket,verzonden uit Berlijn,nooit aangekomen,wacht nu op een pakket uit Oostenrijk.als dit problemen geeft ga ik bij de Belgische ombudsman,dat komt op tv ook,en dan zullen we in Vlaanderen Hermes bannen.Als je iets koopt op ebay,dan eisen dat ze het versturen met Dhl,Ups ,Dpd of andere,nooit meer met Hermes

 

 

Peter

Bericht 8 van 10
laatste antwoord

hermes paket international verzendingstijd?

Ik wacht nu al van 18 oktober 2023 op een pakketje uit Duitsland verstuurd met Hermes! Blijbaar is het pakketnummer nu ook niet meer te traceren.

Bericht 9 van 10
laatste antwoord

hermes paket international verzendingstijd?

Is er in België een contactpunt van Hermes?

Bericht 10 van 10
laatste antwoord