annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

object betaald maar niet ontvangen

hey allemaal, ik heb anderhalve maand geleden een voor werp gewonnen en betaald via overschrijving. De verkoper heeft in zijn laatste mail gezegd dat hij het heeft opgestuurd met bpost. Ik heb het pakketje nooit gekregen. ben naar de post gegaan, daar hebben ze niets ontvangen. De verkoper reageert helemaal niet meer op mijn mails. Ik heb al gedreigd met een aanklacht maar geen antwoord. de verkoper is 2014patou2014. ik heb een mail gestuurd nr ebay, geen antw. Ik wil mijn geld terug. Wat doe ik?? 

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

object betaald maar niet ontvangen

Niets

Bij betaling via overschrijving kan je je geld niet terugvorderen.

Heb je een verzendnummer ,dan kan je zelf nakijken of dat trackingnummer bestaat.

Was dat iets dat in een gewone enveloppe zat ,dan is het niet op te sporen en kan het kwijtgeraakt zijn bij de post.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

object betaald maar niet ontvangen

Ik heb hetzelfde meegemaakt. En eBay antwoord niet. Het is toch niet normaal dat eBay niet antwoord. Ik heb het geld overschreven naar een rekening van EBay en die zouden het pas overschrijven naar de verkoper nadat ik het heb ontvangen en goedgekeurd. Kan ik niets doen?

Alvast bedankt.
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

object betaald maar niet ontvangen

Btw: de verkoper antwoord ook niet meer. De verkoper is: jeanenpierr-0.
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

object betaald maar niet ontvangen

Bij mijn weten bestaat zo een betalingssysteem niet eens op eBay.be...

heb je toevallig contactgegevens van de verkoper?

Adres en naam volstaat om die eens te checken bij 1207.be hé?

 

Indien daar onregelmatigheden te vinden zijn, weet je al gauw dat je geflikt bent...




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 5
laatste antwoord