annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

pakket verzonden met kiala en word niet afgehaald door koper

hallo 

vorige maand al 2 keer dat het pakket door de koper niet afgehaald word in het kiala punt 

laat ook altijd weten ,als het in het kialapunt toekomt ,met kopie van kiala

nu melden ze het als niet ontvangen en wil een rode bol geven

deze 2 zijn wel verzonden naar het dichtste bij hun thuis gelegen omdat er geen kialpunt werd 

doorgegeven en heb hun laten weten waar 

wat doe ik er mee telkens terug betalen of ???

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

pakket verzonden met kiala en word niet afgehaald door koper

Altijd een probleem als kopers hun pakketten niet afhalen, je kan twee dingen doen: je kan voorstellen het opnieuw te verzenden mits bijbetaling van de kosten of je betaalt hen terug met aftrek van de kosten.

Wat die rode bol betreft: daar moet je je niet te veel zorgen om maken, zij zijn in de fout, niet jij!

Die rode bol kan je aanvechten bij  Ebay, je hebt alle bewijzen van verzending en terugzending in handen

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

pakket verzonden met kiala en word niet afgehaald door koper

soms ligt de fout ook bij Kiala, die niet altijd e-mails verzenden.

Daarom is het best om de week eens te kijken bij Kiala of de pakketten afgehaald zijn, dit spaart een hoop ellende en ontevredenheid.

Succes

 

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

pakket verzonden met kiala en word niet afgehaald door koper

Ik vraag steeds aan de koper het gekozen Kialapunt. Indien geen reactie geen verzending, koop anuleren en kosten Ebay terugvorderen

 

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

pakket verzonden met kiala en word niet afgehaald door koper

Als het pakket niet word afgehaald binnen een bepaalde termijn , word het automatisch teruggezonden naar verkoper.

dit kan wel een paar weken duren, ik heb zelf ook reeds 1 maal dit probleem gehad.

Als verkoper kan je de lijst van verzonden pakketten volgen en tijdig regaeren als het te lang duurt.

Mogelijk heeft de koper de email van kiala niet gezien of gewist.

Mailtje zenden dat pakket in het afhaalpunt is aangekomen en reeds ...zoveel dagen daar ter beschikking is.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

pakket verzonden met kiala en word niet afgehaald door koper

Ik vraag het ook, geen antwoord dan kies ikzelf het afhaalpunt
Nog geen probleem gehad tenzij 1 koper die reclameerde dat hij 5 km moest rijden, maar wel toegaf dat het zijn fout was.
Bericht 6 van 6
laatste antwoord