annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

pitney bowes

Ik merkte dat ik tot 2 maal toe invoerskosten werd aangerekend door Pitney bowes terwijl ik enkel via E-bay een aankoop gedaan heb in de UK en volgens mij is de Uk nog altijd in europa en hebben wij geen invoerskosten te betalen.

 

Toen ik dit aan e-bay melde kreeg ik het antwoord dat het verzendingskosten zijn en geen invoerskosten terwijl ik de volle £ 15 aan de verkoper betaalde, dus werden er 2 maal verzendingskosten aangerekend.

Blijkbaar een zeer gekend probleem die al reeds van 2014 bestaat zoals ik reeds opmerkte.

 

Volgens de e-bay regels "Jouw rol als de geadresseerde. Je gaat er hierbij mee akkoord dat Pitney Bowes jou (of degene die jij als ontvanger van het object opgeeft) aanwijst als de "Geadresseerde" van het object of dat Pitney Bowes, naar eigen inzicht, een van haar serviceverleners aanwijst als de "Geadresseerde" om de douane-inklaring van het object te verzorgen. Dit geldt waarschijnlijk voornamelijk voor objecten die vanuit het Verenigd Koninkrijk worden verzonden naar een locatie buiten de Europese Unie."

 

Maar er is hier geen sprake van in europa.

 

Wat kunnen we hier tegen doen??

 

Klacht neergelegd bij E-bay , paypal en pitney bowes zelf maar geen enkel oplossing tot nu toe.

 

Ik denk eraan om klacht neer te leggen (juridisch) maar is het dit wel allemaal waard (kosten)  Illegaal is het wel.

 

Misschien zijn er hier mensen met een soortgelijk probleem en misschien zijn er ook mensen die reeds dit hebben opgelost.

 

alvast bedankt

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0