annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaling via PayPal

Ik heb het volgende bericht ontvangen nadat ik met PayPal geld overgemaakt heb:

 

Bonjour... je viens de recevoir le paypal... mais avec 4,32 de frais ... !!! vous ne m'avez pas fait le papal en envoi d'argent a unproche... c'est pas bon. j'annule et vous refaite ou vous refesez un paypal pour les frais ?

 

Ik snap het niet al te goed wat er fout is gelopen. Moet ik nog eens 4,32 euro overschrijven of wat wordt er aangeraden?

 

 

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

Anonymous
Niet van toepassing

De verkoper heeft het recht niet om die kosten bij te vragen.
Open een geschil via paypal dat u het object niet ontvangen hebt, en u krijgt uw geld terug. Je kan je object wellicht wel elders kopen?

Als je er echt op gesteld bent je gewonnen object te ontvangen, vermoed ik dat dit inderdaad kan door 4,32 euro aan verkoper te betalen.
Maar dan moet je dit eerst goed communiceren aan de verkoper, en zijn akkoord hierover hebben.  (Hij kan bijvoorbeeld het object al aan iemand anders verkocht hebben, gezien hij annuleerde)


Ik vrees dat deze communicatie nu net een probleem zal vormen gezien jullie niet dezelfde taal spreken...

Ik zou dus mijn geld terugvragen.

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Ik heb het item ondertussen wel goed ontvangen maar de verkoper zei zo iets van in het vervolg te betalen met PayPal maar niet via "goederen of diensten", wel via "vrienden of familie" want dat zou dan zonder kosten zijn. Ik weet niet juist hoe dat moet. Ik kom dan blijkbaar terecht op "Xzoom". Misschien kan iemand het mij uitleggen of het mogelijk is om te betalen zonder kosten voor de verkoper.

Een vraag stellen