annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Paypal kopersbescherming - claim

sensieboyke
Community-lid

Hallo

Iets gekocht van Amerikaan maar beschrijving klopte niet.Terug gestuurd na email met verkoper .Hij zou alles terugbetalen.Niet dus na ontvangst betaalde hij 190$ van de 490$ terug .reaktie verkoper dat ik niet alles terug gestuurd had  .Claim ingediend bij paypal -07-1-11.

Vraag van paypal voor documenten voor opsturing obj. en ik zou dan alles terugbetaald krijgen ,heb alles doorgefaxt en bevestiging van ontvangst door  paypal 7/02/11

na heen en weer ge emaild op 09/03/11 opnieuw een vraag van paypal voor document die ze al ontvangen hebben ,ik geantwoord waar ze eigenlijk mee bezig waren en dat ik het na 2 maanden moe begon te worden .Geen antwoord meer op deze mail en na 3 dagen werdt de claim afgelsoten en geweigerd.zonder bericht van paypal .Dus miijn geld kwijt

Noemen ze dit kopersbescherming van paypal????

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

hughwitte
Community-lid

Zo gaat het normaal gezien om bezwaar aan te tekenen:

1. Log in uw PayPal account.
2. Klik op Klachtencentrum.
3. Selecteer “Alle gesloten kwesties” onderaan naast Weergeven, en daar staat de transactie in kwestie tussen.
4. Klik op de link in the kolom Actie bij deze transactie, klik op bezwaar en volg de online instructies.

Men heeft 10 kalenderdagen na het sluiten van de claim om bezwaar aan te tekenen tegen de beslissing van PayPal. PayPal stelt u op de hoogte wanneer een eindbeslissing is genomen.

sensieboyke
Community-lid

Hallo

 

Vindt dit bezwaar wat jij zegt nergens terug .

de claim is gesloten en daar staat bij dat ze niet meer terug kan geopend worden of terug tot een claim komen ??

 

Groetjes jos

hughwitte
Community-lid

Misschien loont het de moeite om bezwaar aan te tekenen bij PayPal met als bijlage de documenten die PayPal de laatste keer vroeg, en die u niet terug opgestuurd hebt meen ik te verstaan, in dit geval een geldig bewijs van terugsturing van het object. Het gebeurt wel meer dat men meerdere keren dezelfde documenten naar PayPal moet faxen. Dit bezwaar moet binnen 10 dagen na de afronding van het onderzoek ingediend worden. Ga naar Klachtencentrum > Alle gesloten kwesties > Bezwaar > Volg de online instructies.

De aanbieding in kwestie is al verwijderd, is meer dan drie maanden oud waarschijnlijk. Dan is de kans klein dat men zijn geld via zijn creditcardmaatschappij kan terugkrijgen indien men hierlangs zou betaald hebben.

-- Bewerkt door hughwitte om 15 Mar 2011 19:27 CET
sensieboyke
Community-lid

Hallo

Tot gesloten kwesties en dan bij aktie

staat alleen weergeven maar vindt nergens een bezwaar

 

Groetjes sensieboyke

Een vraag stellen