Paypal kopersbescherming - claim
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 15-03-2011 16:03
Hallo
Iets gekocht van Amerikaan maar beschrijving klopte niet.Terug gestuurd na email met verkoper .Hij zou alles terugbetalen.Niet dus na ontvangst betaalde hij 190$ van de 490$ terug .reaktie verkoper dat ik niet alles terug gestuurd had .Claim ingediend bij paypal -07-1-11.
Vraag van paypal voor documenten voor opsturing obj. en ik zou dan alles terugbetaald krijgen ,heb alles doorgefaxt en bevestiging van ontvangst door paypal 7/02/11
na heen en weer ge emaild op 09/03/11 opnieuw een vraag van paypal voor document die ze al ontvangen hebben ,ik geantwoord waar ze eigenlijk mee bezig waren en dat ik het na 2 maanden moe begon te worden .Geen antwoord meer op deze mail en na 3 dagen werdt de claim afgelsoten en geweigerd.zonder bericht van paypal .Dus miijn geld kwijt
Noemen ze dit kopersbescherming van paypal????
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo
Vindt dit bezwaar wat jij zegt nergens terug .
de claim is gesloten en daar staat bij dat ze niet meer terug kan geopend worden of terug tot een claim komen ??
Groetjes jos