annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

koper beweert pakje niet aangekomen

De koper klaagt dat hij product nog niet ontvangen heeft. het is verzonden op vrijdag 18-3 en op woensdag 23-3 heeft de koper mij gecontacteerd.

Meestal zijn mijn pakjes op 2 dagen geleverd. Ik heb aan koper gevraagd om nog even geduld te hebben tot einde van de week.

Maar kan hij zijn geld terug eisen. Ik bied ook verzekerde verzending aan maar dat neemt natuurlijk niemand omdat er dan al 5 euro extra bijkomt.

in mijn omschrijving staat ook duidelijk dat ik niet verantwoordelijk ben voor verloren poststukken en dat ze altijd kunnen kiezen voor verzekerde verzending.

Weet iemand wat ik nu best kan doen, koper zal natuurljk negatieve feedback geven anders

Hele onderwerp weergeven

Er zit wel een weekend tussen, dus de verzending is nog niet zo erg lang onderweg, inderdaad nog even afwachten tot het einde van de week. In principe is de verkoper verantwoordelijk voor de verzending, als een pakje niet aankomt moet de verkoper terug betalen, dus je kan best altijd met tracking verzenden, voor jouw artikelen is Taxipost Mini een goede oplossing.

Een vraag stellen