pakje terug aangekregen
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 23-05-2012 10:58
Hallo, op 28-04-12 verstuur ik een pakje naar de koper, die netjes op tijd betaald.
Maandag, 21-05-12, belt de postbode en geeft me het pakje terug, pakje niet afgehaald door de koper...
Heb de koper al meermaals een mail gestuurd, telefonisch proberen te bereiken, tracknr doorgestuurd,( dan kan ze zien dat het wel degelijk verstuurd is geweest) maar krijg nergens antwoord.
Heb mail gestuurd dat zij extra 6,20 euro verzendkost moet betalen, zodat ik het pakje terug kan opsturen...
Wat gebeurt er als: de koper deze 6,20 euro niet wil betalen, of wat gebeurt er als de koper niets van zich laat horen??
Stel dat ik negatieve feedback hiervoor krijg, terwijl het pakje hier gewoon terug is aangekomen?
Graag jullie antwoord aub, met dank,
quincy4039
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dankjewel, ik zal nog even afwachten,
groetjes,