annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hallo ik heb 15 dagen geleden twee objecten gekocht van funny seller.

ik moest 295 euro betalen voor die obecten. ( 400497745909) en (400497760707 ) en ik heb zelfde dag het bedrag betaalt via bank overschrijving.  op systeem staat nog altijd deze bedrag. maar ik had mijn bestelingen nog niet ontvangen. daarom ik had een vraag gestelt aan verkoper. darnaa heb ik een antwoord gekregen.dat ik moest nog 54 euro betalen. anders ze stuuren niet mijn bestelingen,. ik dat nog 54 euro betaalt. maar nu staat op mijn ebay. dat ik niet moet meer dan 15 euro voor verzending betalen. maar ik heb alleen voor verzending 69 euro betaalt. aub na kijken. en nog iets, ik heb alles gedaan wat ik moet doen. maar na 15 dagen heb ik mijn bestelingen nog niet ontvangen. ik heb veel dingen gekocht via e-bay. maar nooit zo problemen gehad. de verkoper heeft aangeduid als die bestelingen verzonden. maar ik kan ook niet bestelingen volgen. !!!

aub alles na kijken, en zeg me wat ik moet doen 

mvg

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

De douchekabine is ondertussen blijkbaar wel geleverd geraakt? (zie feedback op 26/6)

Wat je moet doen is gewoon nog wat afwachten, zo een grote pakken kunnen enkel met traceerbare post verstuurd worden, dus dat komt wel in orde.

Die ene aankoop is inderdaad nogal omvangrijk, en er staat bij dat het in 3 pakken verzonden wordt, dus dan is de verzendkost natuurlijk ook hoog. 🙂

69€ verzending??? Dat wordt geleverd in een gouden kist of is het zo omvangrijk????

Een vraag stellen