annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

pakje niet aangekomen na adres verandering

achoufke
Community-lid

Ik verkoop een bloesje op 11 maart 2012 en na vlugge betaling verstuur ik het pakje gewoon in grote enveloppe via de post (brievenbus) 's morgens op 13 maart op. Op 14 maart om 11u36 ontvang ik een mail van de koper dat het pakje naar een ander adres moet gestuurd worden dan wat ebay meld bij de bestellingsgegevens. Ik antwoord hierop dat het niet meer kan ,want het pakje is al verzonden . Op 31 maart nogmaals een mail gekregen dat ze het pakje niet heeft aangekregen,is gaan horen op adres waar ik het naar gestuurd heb en die mensen weten blijkbaar van niets. Wat moet ik nu doen ???

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Toch maar een raar verhaal, er zijn natuurlijk wel een paar mogelijkheden... koper is idd verhuist en "vergat" zijn adres op Ebay aan te passen en hebben de nieuwe bewoners van het oude adres het pakje achtergehouden, of de postbode heeft het terug meegenomen en eventueel teruggestuurd, of je hebt met een berieger te maken.

In principe hoef jij niks te doen, maar om je goeie wil te tonen, (onder voorbehoud dat koper eerlijk is) kan je altijd contact nemen met de klantendienst van de post en daar informeren waar het pakje gebleven is. Was het pakje niet traceerbaar verzonden, vrees ik ervoor dat het niet terug boven water komt.

Was het een taxipostpakket? Dan heb je bewijzen van verzending hé?

Maar zelfs als het een gewoon pakje was, zou ik haar adviseren naar de post te gaan en daar te gaan vragen.

Terugbetalen zou ik alleszins niet doen... wie zegt dat het klopt van de verhuis en dit gewoon een gemakkelijke weg is om je materialen gratis te krijgen???

En trouwens... koper zelf is verantwoordelijk voor zijn adres hé? Jij kan daar toch niets aan doen indien je verkeerde gegevens kreeg?

Een vraag stellen