op 02-05-2012 12:02
ik heb onlangs een betaling gedaan voor us autoplaten, welke verzonden zijn?? op 12 maart vanuit Miami Florida, maar heb nog steeds niets ontvangen. us postal service geeft aan dat het pakje verzonden is, maar kan het na verzending niet meer terugvinden. de belgische post kan het ook niet vinden, daar zeggen ze gewoon dat het pakje niet verzonden is. ik heb alleen maar een trackingnummer LC771131635US, maar daar kom ik niet verder mee Hoe kan ik alsnog aan mijn autoplaten geraken?
paketten blijven liggen bij douanes in Brussel,je moet eerst daar inclaarkosten betalen.Ze rekenen het soms aan,soms niet.De verkoper moet een lage waarde aangeven anders betaal je je blauw.
Mijn zoon stuurde zijn eigen reisgitaar op en 2 Tshirt,ik was 150 euro kwijt.
Gitaarke was ooit hier gekocht en maar een 150 nieuw waard.
De douanen verwittigen je niet,je moet hetzelf opspeuren!
Ik vrees dus dat het al te laat is! 12 maart + 45 dagen is 26 april... Te laat dus voor een Paypal-claim.
Indien het via een Creditcard van je Paypal ging, dien je best langs daar een klacht in. Daar kan het nog ietsje langer.
Maar wacht dan aub niet nog langer
Ik vergat nog te vermelden dat je 45 dagen hebt om een claim in te dienen.
(waarom kunnen we de berichten hier niet meer bewerken???)
Je hebt waarschijnlijk met Paypal netaald ? Dan heb je kopersbescherming, hou de datum goed in de gaten, als het pakje niet aankomt voor de kopersbescherming afgelopen is, dien dan op tijd een claim in. Ik zou nog even geduld hebben, het pak zit misschien bij de douane.
als het niet opgestuurt is,kan je ook geen tarckingnummer krijgen,hoe kom je aan dit trackingnummer dan?Dit begrijp ik niet goed,ik heb vorige week,op 1 week tijd ,mijn spullen bekomen,uit de usa,en had ook trackignummer-ofwel heeft deze persoon,van een vorige verkoop u èèn gegeven,een oud van een ander,en niet opgestuurt,ofwel gestolen,of bij douane,vroeger kwamen er ook nummerplaten toe met de post,wat nog reeds gebeurt.RAAR GEVAL SEDERT MAART,ZIE HET SOMBER IN.
Heb de gegevens vd douanen niet meer,dacht dat ik ze bekwam via taxipost of was het de ombudsman.
Maar wacht echt niet ze laten je GEEN bericht!
Oei maart, ik dacht dat het vorige maand was, de tijd vliegt zooo snel ........... 😮