annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay+Paypal=ELLENDE!!! Hoe ontmoedigend voor beginners!!!

jelled2006
Community-lid
Hallo allemaal!

Ik ben sinds 4 jaar actief op ebay, heb altijd gekocht zonder enige problemen!! Altijd netjes betaald en elk artikel tot nu toe thuis toegestuurd gekregen! Wel nog nooit iets verkocht!

Nu heb 2 weken geleden 4 artikels te koop aangeboden. (proberen)

PS: ik heb geen paypal rekening!

1 artikel is ondertussen geannuleerd wegens wederzijds akkoord!

2 andere artikels heeft de koper reeds betaald met paypal maar direct daarna kreeg ik email dat de koper de paypal betaling annuleerde. Hij was eerlijk om te zeggen dat ik er anders te veel op zou verliezen!

3de artikel is ook betaald met paypal, tot mijn grote verbazing kostte het me 2 euro aan verwerking of zo iets, in het totaal verlies ik 2 euro op mijn product! Dit door die verplichte paypal!
Ik heb contact opgenomen met de koper om de verkoop te annuleren, die was niet blij! Ik heb hem gezegd dat ik enkel wil versturen als hij mij een bedrag stuurt voor de kosten van een aangetekende zending!

4de artikel werd betaald met paypal, ook direct daarna kreeg ik mail dat de koper de paypal betaling geannuleerd heeft.

Wat is dat toch met dit paypal gedoe!


Om iets te kopen is ebay wel goed, maar voor een beginnende verkoper is die verplichting echt een pest!
Ik heb hier al geen zin meer om nog iets te verkopen, wat een bende dieven zeg!! Moet ik nu echt tot 50 artikels kopen op deze site om van dit smerig gedoe af te raken?
Zijn er alternatieve wereldwijde verkoopsites waar verkopen makkelijker gaat? Ebay kan ze vanaf nu ferm kxssxn! In het filmpje voor beginnende verkopers staat duidelijk, dat het niet verplicht is! kijk zelf maar!!

Ik ben nu wel mooi geld kwijt door dit gedoe!
Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

Ebay+Paypal=ELLENDE!!! Hoe ontmoedigend voor beginners!!!

@disney: ondertussen kon ik zelf aan (voor de zoveelste keer) ervaren dat dit geen zin heeft.

Alles staat er inderdaad en je hebt 100% gelijk volgens mij maar e-user houdt liever niet op met aanhalen dat het onwettig zou zijn zonder ook maar één voorbeeld aan te halen wat er niet staat.
Ja, hij spreekt wel van iets van 4 jaar geleden maar ook hier zegt hij niks over WAT er dan wel niet stond. En... iets van 4 jaar geleden is niet meer terug te vinden.


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 11 van 23
laatste antwoord

Ebay+Paypal=ELLENDE!!! Hoe ontmoedigend voor beginners!!!

joaquin-antique
Community-lid
Ik snap niet dat jullie nog tijd en energie steken in een troll. De gevleugelde uitdrukking op Internet forums is DON'T FEED THE TROLL. :^O





Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 12 van 23
laatste antwoord

Ebay+Paypal=ELLENDE!!! Hoe ontmoedigend voor beginners!!!

Wat moeten we anders doen JA?
Er komt de laatste tijd zo weinig op het forum :_|


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 13 van 23
laatste antwoord

Ebay+Paypal=ELLENDE!!! Hoe ontmoedigend voor beginners!!!

joaquin-antique
Community-lid
Wat moeten we anders doen JA?

Hier wat voorstelletjes ;-):

Schaatsen, sleeën, sneeuwruimen, veilingen of aanbiedingen maken, shoppen, familiebezoek, vrienden bezoek, spelletje spelen, koekjes bakken, uitgebreid met iemand bellen, verwaterde contacten herstellen (kreeg gisteren een telefoontje van iemand uit Gent waar ik 5 jaar niks meer van had gehoord), soep maken, brood bakken, boek lezen, DVD bekijken, muziek dowloaden, films downloaden, flinke wandeling maken, cursusje doen, enz. enz.

Alles beter dan het voederen der trollen. :^O





Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 14 van 23
laatste antwoord

Ebay+Paypal=ELLENDE!!! Hoe ontmoedigend voor beginners!!!

mobiel356.5
Community-lid
groot gelijk paypal sucks
paypal is niet verplicht en hebben zogezegd niets te zeggen over ebay maar alles moet wel via hun gaan om een graantje mee te pikken
iedereen moet zelf beslissen hoe betalingen te ontvangen
paypal sluit zelfs ebay accounts zo schandalig is dat al geworden
allemaal overstappen op moneybookers of clickbank
beginnende verkopers die geen paypal willen kunnen niet verkopen
en betalen naar iemand die geen paypal heeft gaat wel
paypal neemt de betaling aan via het email adres of wist je dat nog niet
Bericht 15 van 23
laatste antwoord

Ebay+Paypal=ELLENDE!!! Hoe ontmoedigend voor beginners!!!

Bijkomende kosten per aangetekende brief !!

Waarom betaling per paypal, versturen per aangetekende brief?

dit jaagt de verzendingskosten omhoog, dus minder verkoop
Bericht 16 van 23
laatste antwoord

Ebay+Paypal=ELLENDE!!! Hoe ontmoedigend voor beginners!!!

jelled2006
Community-lid
Ik kan hier alleen maar uit concluderen dat het ebay echt niet meer te doen is om iedere verkoper, enkel verkopers die veel omzet draaien, daar is het hen om te doen. Ik kan ze dat natuurlijk niet verwijten, maar 't maakt het er voor nieuwelingen echt niet makkelijk op.

Ik blijf er bij, ofwel betalen bij een eventuele afhaling ofwel via overschrijven. PAYPAL nee bedankt!
Bericht 17 van 23
laatste antwoord

Ebay+Paypal=ELLENDE!!! Hoe ontmoedigend voor beginners!!!

chiwana
Community-lid
Ik had vandaag zelf de intentie om enkele rondslingerende spulletjes te verkopen, maar ik heb het opgegeven.

Gezien ik blijkbaar verplicht ben een Paypal rekening te openen of mijn kosten te betalen via een creditcard (dewelke ik niet heb) KAN ik niet eens iets verkopen!!

Niettegenstaande dat staat er wel degelijk op de hulppagina's vermeld dat er een mogelijkheid is om te betalen via een overschrijving, vanwaar dan die onmiddellijke verplichting om steeds maar weer creditcardgegevens in te voeren, zowel bij eBay als bij Paypal?

Het is een schande. Een paar weken op eBay rondgeneusd en dacht dat dit wel een aantrekkelijke site was. Wat een teleurstelling!!!
Bericht 18 van 23
laatste antwoord

Ebay+Paypal=ELLENDE!!! Hoe ontmoedigend voor beginners!!!

ranyhynm
Community-lid
Het is al een tijdje dat ik er over denk om een Paypal account te openen vooral om aankopen in het VK te kunnen doen(meestal in £)
Ik heb vandaag dus zowel de paypal site als de Ebay site bezocht om informatie te vinden over Paypal en ik moet zeggen dat behalve over bij het overmaken van mijn account naar mijn bankrekening nergens iets over kosten gelezen heb. Steeds weer staat er Paypal is gratis en wij rekenen GEEN kosten aan.
Blijkbaar staan de kosten ergens in het klein waar ik nog niet gezocht heb.
Na het lezen van klachten over betalingen met Paypal en de fraude die blijkbaar schering en inslag is als je als verkoper Paypal aanvaard heb ik besloten om het zonder aankopen in het VK te doen.
Als Paypal/Ebay de boel eens opkuisen en het eerlijk willen spelen zal ik er dan nog eens over nadenken.
Bericht 19 van 23
laatste antwoord

Ebay+Paypal=ELLENDE!!! Hoe ontmoedigend voor beginners!!!

Blijkbaar staan de kosten ergens in het klein waar ik nog niet gezocht heb.
In zekere zin heb je gelijk : de kosten zijn voor de VERkopers, niet voor de kopers.


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 20 van 23
laatste antwoord