annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe Paypal uitvinken op eBay ?

globetrotster
Community-lid
Hoe zorg ik ervoor dat de koper van mijn opject me niet via Paypal betaalt, maar met een normale overschrijving ?
Waar kan ik die mogelijkheid in eBay uitvinken ?
Alvast bedankt
Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

Hoe Paypal uitvinken op eBay ?

huwitte
Community-lid
Vrees dat dit in uw geval niet uit te vinken is.

Alle verkopers op eBay.be met een feedbackscore lager dan 50 moeten PayPal aanvaarden in hun aanbiedingen, uitgezonderd aanbiedingen in de rubrieken voor auto's, motorfietsen, vliegtuigen, boten, caravans, trailers, vrachtwagens (commercieel), diensten en onroerend goed.

http://pages.benl.ebay.be/help/policies/accepted-payments-policy.html



Bericht 2 van 9
laatste antwoord

Hoe Paypal uitvinken op eBay ?

En waarom zou die koper met Paypal betalen als die droogkast afgehaald moet worden?
Bericht 3 van 9
laatste antwoord

Hoe Paypal uitvinken op eBay ?

globetrotster
Community-lid
Beste Lady 11,
Het gaat hier niet over de droogkast.
Bericht 4 van 9
laatste antwoord

Hoe Paypal uitvinken op eBay ?

marieastrid0910
Community-lid
Ik vind dit toch een geldmachine hoor! Percent op object te koop, afname per transactiekost en nu wilde ik het geld overschrijven op mijn rekening... moet ik nog wel betalen! Seg! Ik heb mijn kopers vriendelijk gevraagd via overschrijving te betalen! Dit is te zot voor woorden! Ik heb kleine zaken verkocht en op den duur heb ik meer betaald aan plaatsingskosten aan e-bay en dat paypal gedoe dan dat ik er verdiend heb!
En als ik dan nakijk op dit forum... zo erg verzekerd ben je dan toch niet!
Bericht 5 van 9
laatste antwoord

Hoe Paypal uitvinken op eBay ?

Dat klopt, paypal heeft zijn voordeel ergens maar wordt gekoppeld met ebay en dat is mijns insziens tegen de regels in. Ik heb 2 maal problemen gehad met paypal, mensen hebben er misbruik van gemaakt. Ben reeds 800 euro kwijt met paypal !!!
Bericht 6 van 9
laatste antwoord

Hoe Paypal uitvinken op eBay ?

katelijnecollector
Community-lid
"paypal heeft zijn voordeel ergens maar wordt gekoppeld met ebay en dat is mijns insziens tegen de regels in." :

Sinds 1 juli 2009 is koppelverkoop bij wet toegestaan . Gebruik je Ebay moet je Paypal erbij nemen 😐 .
Bericht 7 van 9
laatste antwoord

Hoe Paypal uitvinken op eBay ?

sony_esprit
Community-lid
inderdaad volgens mij is dit ook koppelverkoop je word verplicht paypal aan te bieden of je kan niks meer verkopen weet iemand waar je een klacht kan indienen voor zulke zaken bij ebay helpt niet zenne krijg je alleen maar een antwoord met regels over bescherming eb blabla
Bericht 8 van 9
laatste antwoord

Hoe Paypal uitvinken op eBay ?

Waarom zou je klacht indienen? Er wordt geen enkele wet overtreden. Koppelverkoop is toegestaan.
Bericht 9 van 9
laatste antwoord