annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan betaling niet afronden

bernesewolf
Community-lid
Hallo,
Heb een object aangekocht met hoogste bod.

Wil nu mijn betaling afronden, maar kom niet verder dan het eerste venster. Krijg daar de vermelding "Voer de gegevens in de gemarkeerde velden in•Telefoonnummer - De waarde in het veld Telefoonnummer is te lang".

Hier staan mijn eigen gegevens vermeld maar veld telefoonnummer is nog leeg met vermelding "Waarde in het veld telefoonnummer is te lang". Heb al op verschillende manieren mijn telefoonnummer ingevoerd met en zonder landnummer, maar blijf deze foutmelding houden.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Gr. Albert
Bericht 1 van 22
laatste antwoord
21 ANTWOORDEN 21

Kan betaling niet afronden

huwitte
Community-lid
Ik veronderstel dat u wilt betalen met PayPal, en dat u nog geen PayPal account hebt. Dan wordt er tijdens de betaling een PayPal account aangemaakt en moet u uw telefoonnummer opgeven.

Als dit het geval is kunt u misschien eerst een PayPal account aanmaken op de inlogpagina http://www.paypal.be voordat u de betaling verricht en kan u daar uw telefoonnummer wel opgeven en is het probleem misschien opgelost. De taalkeuze rechts boven op de inlogpagina http://www.paypal.be op Nederlands zetten als dit nog niet het geval is.



Bericht 2 van 22
laatste antwoord

Kan betaling niet afronden

bernesewolf
Community-lid
Dank voor je reactie, maar ik heb al jaren een Paypal account.

Iemand enig idee?
Bericht 3 van 22
laatste antwoord

Kan betaling niet afronden

joaquin-antique
Community-lid
Bij mij staat het zo vermeld: +32 003232313443
Misschien zo eens proberen?

PS. de cijfers zijn veranderd dus probeer me maar niet te bellen. :^O





Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 4 van 22
laatste antwoord

Kan betaling niet afronden

bernesewolf
Community-lid
Ook dit geprobeerd...............maar helaas niets opgelost.

Heb een mail gestuurd naar Ebay en hoop hier afdoende antwoord te krijgen.
Bericht 5 van 22
laatste antwoord

Kan betaling niet afronden

Goed kijken dat je het juiste vakje invult, ik heb ooit ook vreselijk gesukkeld met zoiets, zat ik het telefoonnummer in een verkeerd vakje in te vullen, op 100 verschillende manieren geprobeerd en het lukte maar niet. :^O

m.


m.
Bericht 6 van 22
laatste antwoord

Kan betaling niet afronden

lies1975rood
Community-lid
heb hier net hetzelfde probleem ,...
wil graag alles afronden maar tel invullen gaat dus niet
Bericht 7 van 22
laatste antwoord

Kan betaling niet afronden

bernesewolf
Community-lid
@mikmak147: Er staat een pijl voor het vakje, dus verkeerd invullen lijkt me erg moeilijk.

Heb trouwens vandaag een antwoord van Ebay gekregen waar ik geen stap verder mee kom helaas.
Bericht 8 van 22
laatste antwoord

Kan betaling niet afronden

lies1975rood
Community-lid
ja hier lukt het ook niet, heb de gegevens opgevraagd aan de verkoper en ik ga vrijdagnamiddag eens naar hen bellen.
vreemd hoor, heb de vaste nummer , gsm nummer , alles al geprobeerd maar niets...
Bericht 9 van 22
laatste antwoord

Kan betaling niet afronden

ingrid0496
Community-lid
Hallo heb een vraag? Een bestelling heb ik betaald dus dat is in orde en een bestelling krijg ik de gegevens niet door gemailt dus kan ik niet betalen grtjes
Bericht 10 van 22
laatste antwoord