annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet tevreden

aapjez
Community-lid
ik heb een vraagje die niet met ebay te maken heeft.
Onlangs heb ik met men pay pal acount bedrag overgemaakt naar een bepaalde website die data beheert.lijkt wat op rapid share daar kocht ik toegang voor 1 dag voor 0.99 euro.nu ik zit echter op smallband waardoor dat bestand niet kon binnen halen op mijn eigen pc.de site stuurde mij geen pasw door naar men email adres.ik ga ergens anders pc gebruiken (met ful download speed)ga opnieuw naar die site en hij vroeg naar een paswoord wat ik niet gekregen had dus ik doe een aanvraag paswoord vergeten.Ik krijg dat pasw niet in men mailbox.resultaat download dag is verstreken zonder 1 bestand te kunnen downlooden uiterraard voel ik me in het zak gezet this mijn schuld niet dat er een bug in de website zit.Heb contact opgenomen met bedrijf op zich tot nu toe nog geen reactie.

nu komt de hamvraag kan ik men geld nog terugvorderen via paypal?
heeft iemand ook al zo x meegemaakt?
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Niet tevreden

Ga je voor 0,99 cent al die moeite doen?
Beschouw het gewoon als leergeld..niet meer doen dus. 😉
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Niet tevreden

huwitte
Community-lid
Trouwens, de bescherming van PayPal voor kopers is uitsluitend van toepassing op PayPal betalingen voor tastbare, fysieke goederen. En dit is zowel van toepassing bij eBay transacties als voor objecten die u elders dan op eBay via PayPal heeft gekocht.



Bericht 3 van 3
laatste antwoord