annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Paypal geeft tijdelijk geblokkeerd geld niet meer terug

Helaas moet ik mijn beklag doen over de praktijken van Paypal.

Een Engelse koper beweert het object niet ontvangen te hebben en dient een geschil in. Er wordt £ 49,90 GBP van mijn rekening gehaald (van het GBP saldo) Ik zie het saldo duidelijk dalen met 49,90 GBP, meer nog het staat ineens op negatief.

Met de koper kom ik overeen dat ik het geld terugbetaal, want van het pakje geeen spoor.
Ik kan echter niet die geblokkeerde 49,90 GBP daarvoor gebruiken, ik moet zelfs extra geld op
mijn pond rekening zetten, zodat de rekening op minstens +49,90GBP staat.

Met tegenzin zuiver ik de GBP rekening aan zodat er minstens 49,90 op staat.
Ik betaal dan de koper 49,90 GBP terug, maar in totaal heb ik twee keer 49,90 GBP
verloren.
Het oorspronkelijk geblokkeerde geld komt niet meer vrij en wordt niet meer op mijn rekening gezet. Na enkele dagen vertoont mijn GBP rekening nog steeds hetzelfde saldo.

Volgens Paypal is het geblokkeerde geld terug opgeheven, maar er komt niets op mijn rekening. Ik stuur een klacht naar Paypal en krijg enkel dit antwoord:
"Ik zie dat er slechts 1 keer 49.90 GBP van uw rekening is gegaan, want u heeft van ons uw geld ontvangen."

???
Dan nog maar eens de situatie uitgelegd, ik wacht nog op antwoord.
Paypal kan duidelijk niet rekenen. Ik heb deze fout opgemerkt door goed mijn rekening in het oog te houden, maar helaas ben ik bestolen door Paypal.
Iemand hetzelfde meegemaakt?
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Waarom betaalt u dat bedrag terug aan de koper, als PP het al van uw rekening heeft gehaald ?

m.

m.
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Beste mikmak, dat vraag ik me ook af. Ik wil de koper terugbetalen, maar kan dat niet doen met het geblokkeerde geld. Waarom blokkeert Paypal het dan? Begrijpe wie begrijpe kan.
Bij het geschil klikte ik op de knop om het geld terug te betalen, maar toen moest ik zelf nog mijn rekening aanzuiveren en dus met ander geld dit betalen.
Bericht 3 van 3
laatste antwoord